Noam, nu med de rigtige tattoo's og jakke (SDF Howl)
2 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Noam, nu med de rigtige tattoo's og jakke (SDF Howl) Man Mar 23, 2009 8:18 pm
ja så tror jeg mit arbejde er færdigt. Jeg bliver aldrig en ørn til at lave dukke tattoveringer, men har gjort det så godt jeg nu kunne. Så efter at have studeret billeder vi fik til koncerten af Noam's rigtige tattoveringer, gik jeg igang med mini Noam.
Han har også fået sin læder jakke, så nu vil jeg sige han er så færdig som han kan blive.
Disse billeder er mest for at vise hans tattoo's derfor er de lidt kedelige.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Noam, nu med de rigtige tattoo's og jakke (SDF Howl) Tirs Mar 24, 2009 1:10 am
FÅRK de første billeder er SÅ flotte!!!
Jeg synes de tattoos er blevet vildt flotte, og de ligner Noams!
Lææækre billeder! Må hellere holde drengene fra computeren det næste stykke tid, ellers får jeg ikke lov at have den i fred *kigger diskret op på Adrien og sikrer sig han ikke har set noget*
Guest Gæst
Emne: Sv: Noam, nu med de rigtige tattoo's og jakke (SDF Howl) Tirs Mar 24, 2009 7:26 am
Kedelige og kedelige, syns jeg nu ikke ^^ Men hvor ser han godt ud og de tattoos er blevet flotte! Så kan den rigtige Noam ikke komme og rynke på næsen over ham nu xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Noam, nu med de rigtige tattoo's og jakke (SDF Howl)
Noam, nu med de rigtige tattoo's og jakke (SDF Howl)