Der var Møn træf søndag d. 7 febuar.
Det var total hyggeligt!
Vi var 6 piger alle havde dukker undtagen en.
hun ventede stadig på at den skulle komme. Så den lage på til et nyt træf igen på et tidpunkt!
Det startede klokken 10 om morgen og varede helt til klokken 8 om aften.
Jeg var en lille time forsinket på grund af bus tiderne, men det gjorde ikke særlig meget.
Lige så snart at jeg var ankommet og fik pakket mine dukker ud overfaldt resten af flokken dem!
Jeg havde Eric, Dennie og Dakota med mig. De blev da godt nok brug til lidt af hvert!
Jeg fik set på de andres dukke da de så faldt mere i min intresse da jeg jo er vant til mine egen dukker.
Så i det hel taget havde vi bare en rigtig hyggeligt dag og den vil blive gentaget en anden gang igen!!!
Så her kommer mine smukke og ikke så smukke billeder jeg fik taget:
Noget af det første jeg så lige da jeg var ankommet var nøgne dukker! Tro de ville havde lavet en 3-kant, men den blev vist af brudt af min ankomst og mine dukker.
Her ser vi så JullietXredrodse(mener der var hendes bruger navn) sammen med kagerne og slikket!
Opstilling til gruppe billede.
Og så blive der taget gruppe billeder!!!!!!!
Dakota blev så der efter dukkenappet til en masse billeder.
Her havde jeg så siddet og kigget på RainXda´s dukker og jeg fik en god ide. Jeg ville lige se hvordan en af hendes dukkers hovede passede til Eric krop.
...Det var ikke lgie det bedste resultat, selv om det måske ser emget nice ud på billeder. >.<
..hov hvor blev hun af?...
JullietXredrodse Meget dybt koncentret over en faceup...hendes første nogensinde! Det blev virkelig godt af en første gang.
RainXday med brænde til at fyr op så vi ikke alle sammen blev til istapper.
Mig(Isabella) dybt koncentreet også over MIN FØRSTE Faceup....den måtte også laves om 3 gange.
"Dont you dare take pic. of my Øjnbryn"
Eric sammen med en af RainXdays dukker...som jeg ikke husker navnet på.
Dakota med Devil på skødet og en anden dukke hvis navn jeg heller ikke husker ved hendes side.
Dennie´s færdige faceup! Han blev Gothic...jeg gik lidt amok med den sorte farve! It have the power over me!
Så var det min tur til at gå amok med at tage billeder. Jeg lånte en lyserød wig af RainXday til Dennie. Det gav bare det rigtige look.
Jeg lånte også hendes violin... til at gå amok med
Hold kæft hvor er jeg bare god til at pose med mine dukker....(total selvglad)
Og så låne jeg også lige en stol hun havde...
Og til sidst ente det med at jeg fik lov at købe den lyserød wig af RainXday. Hun var ikke så glad for den alligevel...hvilke jeg ikke forstod.
Mine dukker var stadig dukkenappet
Vores enormt rodet bord.
Hvis i undre jer over at der så et kasseapparat så var det fordi at RainXdays mor havde en butik der hvor de boede og det var der inde at vi tilbragte hele dagen.
Og så til sidst, men ikke mindst: RainXdays kuffert med dukke tøj i. DAmn hvor var jeg misundelig for at hun havde så meget tøj til dem.!!!
Det var så her at jeg stoppede med at tage billder.
For så skulle vi til at stoppe og pakke sammen.
Vi havde i mellem tiden også været inde og spise pizza i huset. Der glemte jeg bare at tage billeder.
Det var også lidt en lille break vi fik der og et godt grin!
Vi hyggede os skide meget og glæder mig til vi gør det en anden gang igen.