Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Århus Træf Tirs Apr 07, 2009 6:34 am
tja jeg vil ligge ud med lidt billeder fra denne weekends træf i århus hvor vi starede hos en cafe der hedder Sofie's forældre. synes faktisk det var et udemærket sted hvis jeg kal være helt ærlig =) derefter gik vi i Botaisk have da vejret jo var skønt. jeg synes selv jeg fik taget for lidt billeder af for lidt dukker =( så håber nogle andre tog lidt flere og poster dme her =) men her er mine i hvert fald ^^
injoy
weiss fik endelig noget nyt hår ^^
Zin's gray prøver lige Izu's paryk for at s eom farven passer =p
Princess
Antal indlæg : 59 Age : 46 Geografisk sted : Århus/Danmark Registration date : 08/02/09
Emne: Sv: Århus Træf Tirs Apr 07, 2009 7:18 am
Sikken en masse smukke billeder Jeg skal nok få mine lagt ind her på resin hurtigst muligt Beklager jeg ik blev der så længe Men er glad for at i hyggede jer, og ja dukkerene hyggede sig hehehe Flotte billeder Knuser fra Tinna
midiya-chan
Antal indlæg : 15 Age : 30 Geografisk sted : Handest (Randers) - Skals Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Tirs Apr 07, 2009 7:49 am
Rigtigt gode billeder ;D Jeg er helt vild med dem du tog af min Reuby. Skal nok se om jeg kan få lagt mine ind imorgen (;
Rakuen
Antal indlæg : 28 Age : 41 Geografisk sted : In dream land Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Tirs Apr 07, 2009 8:20 am
Okay det er vist ikke så tit man ser en msd størelse nedlægge en sd på den måde o.o' Seren hvad har du enlig gang i!? ... Tja det forklare jo det lidt fortabte ansigst udtryk på Miran på det billede af ham... Håber ikke at din dreng er for traumatiseret der Zin!
lol utroligt hvad der sker til træf jeg havede helt misset det der!
Håber vi kan være mere enige til det næste men det var da hyggeligt
midiya-chan
Antal indlæg : 15 Age : 30 Geografisk sted : Handest (Randers) - Skals Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Ons Apr 08, 2009 1:07 am
Her kommer mine;
... og så puttede chuchu "extensions" i Remi's hår....
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Ons Apr 08, 2009 1:29 am
oh darn ;3; I wish I could have gone! it sucks I'm back in puerto rico -_- but one day I will go to a event with you guys!!!
looks like you guys had so much fun! <3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Ons Apr 08, 2009 11:37 am
Tak for et super hyggeligt meet-up ^^ Her er mine billeder.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Ons Apr 08, 2009 6:32 pm
Hvor ser det bare hyggeligt ud, og i har jo rigtigt haft det gode vejr med jer. Dejligt at se så mange forskellige dukker samlet, og så mange smukke dukker til og med.
Jeg kommer helt til at savne en bestemt dukke ved at se disse billeder, nemlig Vincent's Izu, har altid haft en svaghed for ham, og syntes det er synd for mig det er så længe siden jeg har pillet i hans dejlige hår
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Århus Træf Lør Apr 11, 2009 1:23 am
Yay.... endelig hjemme fra sommerhus (= ordentligt internet ) Tak for et super træf xD Det var enormt hyggeligt, også at overnatte hos Majken Flotte billeder alle sammen - kan se jeg alligevel ikke formåede at holde mig uden for søgelyset, er blevet fanget nogle gange... bagfra Sjov så meget man faktisk IKKE ser når man er til træf Der er en masse billeder hvor jeg tænker "hva' søren.. hvad var det lige der skete der.. og hvor var jeg?? o.O??" heh Tja.. det var jo bare super, og vejeret var dejligt ^-^
Rakuen skrev:
Okay det er vist ikke så tit man ser en msd størelse nedlægge en sd på den måde o.o' Seren hvad har du enlig gang i!? ... Tja det forklare jo det lidt fortabte ansigst udtryk på Miran på det billede af ham... Håber ikke at din dreng er for traumatiseret der Zin!
lol utroligt hvad der sker til træf jeg havede helt misset det der!
Håber vi kan være mere enige til det næste men det var da hyggeligt
Rakuen: haha.. han overlever Det var faktisk mig der tvang de stakkels drenge til at poserer så jeg kunne tage billeder af dem >:3 Med Vincent's dejlige kamera Og bare rolig Gray nød det skam, det er lige noget for ham, selv om det er en lille dreng
Rakuen
Antal indlæg : 28 Age : 41 Geografisk sted : In dream land Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Lør Apr 11, 2009 2:12 am
lol jo jo jeg havde skam regnet ud at du lavede noget. Sad jo bag ved dig og kunne godt se at der var et eller andet... Havde bare ikke lige set det! Og han er ikke en lille dreng bare fordi han er en msd... Du så hans mavemuskler!
Næste gang må jeg jo tage en med din dreng kan more sig med uden at holde en kæreste udenfor
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Århus Træf Søn Apr 12, 2009 6:20 am
Er skuffet! Hvor er Pino? Hvor er billederne af min lille puki puki?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Århus Træf Man Apr 13, 2009 6:31 am
Shefura < Her er et par billeder af din pukix3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Tirs Apr 14, 2009 3:11 am
Sikke nogle fine billeder. Det ser ud til, at I har haft det rigtig hyggeligt! :-) Det er altid lækkert at se billeder fra sådan nogle sammenkomster - så mange forskellige dukker sammen. Og også super at se billeder af de dukker, som vi ikke så ofte ser herinde (men meget gerne ville, hint hint ;-)).
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Århus Træf Tirs Apr 14, 2009 8:22 am
Tak Pawky ^^ Dejligt at se billeder af hende når jeg nu ikke selv kan tage nogle.
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Århus Træf Man Feb 08, 2010 11:26 pm
Ved godt at denne tråd er meget gammel, men jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan sige mig hvem det er der ejer denne dukke:
Eller som kan fortælle mig hvor den kjole, hun har på, er fra? - er vild med den
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Århus Træf Man Feb 08, 2010 11:30 pm
Zin: Det var min dukke. Kjolen er fra Nine9 Style, men så vidt jeg kan se har de vist ikke kjolen til salg mere :/
Zin