Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 16, 2010 3:51 am
Har fået et par nye tilflyttere og vil da lige præsentere jer for dem. Billederne er ikke de bedste, men er nu også mere for at i lige skal se dem ^^
Zéphyrine Doll in mind Kassia
Candy Migi doll Jina boy
Seth Luts Annette boy
Cerberus Soom Chrom
No name yet Resin Soul Ai
Det var det, håber i kan lide min blanding af demoner, vampyre og sugar boys ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 16, 2010 4:45 am
Tror min favorit er Candy, men de er alle interessante at se på. Candys farver er bare dejlige og jeg synes Jina er en god Candy Det bliver virkelig spændende at se mere til dem
Håber du poster mere af dem
Princess
Antal indlæg : 59 Age : 46 Geografisk sted : Århus/Danmark Registration date : 08/02/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 16, 2010 5:21 am
Wow Nu har jeg jo set de andre, men Ai har jeg godt nok glædet mig til at se Hun er da vel nok smuk Glæder mig såååååå meget til at få min Ai hjem
Dine drenge er også meget smukke, men det har jeg jo også sagt til dig 1000 gange i weekenden hehehe Stort tillykke med alle dine nye beboer Knuser
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 16, 2010 5:45 am
Kæft de er bare blevet for lækre, alle sammen! xD Du har gjort et rigtig godt arbejde med dem alle, pisse nice detaljer og helt unikke ^^ Godt job med Ai!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 16, 2010 5:48 am
de er alle sammen meget smukke og unikke det er virkeligt et godt arbejde du gør med dine dukker
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 16, 2010 6:56 am
OMG! du er så god til at gøre dine dukker unikke XD kan ikke bestemme mig hvem jeg bedst kan lide >_< de er jo så smukke/flotte på deres egen måde<3 vil meget gerne se noget mere
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Ons Feb 17, 2010 6:57 pm
Du har virkelig nogle fortryllende dukker Zéphyrine er smuk på en skummel og uhyggelig måde :p Candy skiller sig ud med hans lyserøde farver, men jeg elsker hans nye look, han ser mere voksen ud nu - men stadig lige dejlig. jeg er vild med Cerberus' hår mega sejt lavet!! ^-^ og Ai er smuk <3
skønne billeder, gerne flere ^w^
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Lør Feb 20, 2010 1:37 am
Whooaaa O.O flotte dukker!!! det var sku lige godt pokkers ... især hende den sidste er jeg helt vild med!
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Man Feb 22, 2010 7:39 am
... Undskyld mig lige mens jeg er mundlam. Din Resin Soul Ai er altså noget af det lækreste jeg længe har set...
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Man Feb 22, 2010 10:54 pm
Selv om man altid kan forvente en mega høj standard fra Heceta, så tar' jeg mig alligevel altid i at blive overrasket. SÅ fede karakterer. Man er ikke i tvivl om, hvordan de skal opfattes så snart man ser dem. Elsker Candy! XD
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 23, 2010 3:03 am
De er bare så flotte og specielle hver især. Jeg kan især godt lide Zéphyrine og Candy.
Dustbunnie
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tirs Feb 23, 2010 3:05 am
Jeg elsker den måde du giver dine dukker så meget personlighed og styler dem så individuelt. De er alle super smukke og unikke! Jeg er faldet pladask for Jina og jeg må bare eje det hoved!
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Ons Feb 24, 2010 11:08 am
Det er så skøn en flok du har! De er alle så flotte og gennemførte ^^ Elsker totalt din Jina dreng xD <3
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Tors Feb 25, 2010 3:54 am
Jeg slutter mig til Ai-fangruppen og må straks lige søge DoA, om den er så lækker andre steder, eller om din bare er virkelig lækker helt alene. Elsker den grå hudfarve. Dog ser jeg ud til at stå alene om lige at ville kramme lidt på din Annette boy, den gør mig ret glad. Ikke meget mere at sige xD''
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Søn Feb 28, 2010 6:08 am
Nøj hvor er det allesammen smukke! Men er nok mest forelsket i din Resin Soul Ai! <3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Søn Feb 28, 2010 7:14 am
Jeg elsker altid dine dukker ~ De har fantastisk meget attitude og er meget enestående! ^__^ Jeg er dybt og inderligt forelsket i Seth og Candy<3
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker) Man Mar 01, 2010 11:38 am
De er jo utrolige smukke alle sammen. *3* Kan godt lide den personlighed Candy stråler ud med. Eller ja det kan jeg jo sige om dem alle sammen. <3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker)