Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 10:10 am
Har enlig ikk det store at skrive hehe Der var alt for meget sne udenfor, så jeg var nødt til at forsøge indenfor, resultatet blev godt Fik også lyst til at lege lidt med billederne i photoshop Har stadig ikke helt fundet ud af hvordan han skal se ud, og havde også glemt at få den blå wig med XD
til billederne :3
Tak for kigget :3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 10:20 am
YAY!! sikke dejlige billeder af lille Han. rigtig god stemning!!!!! <3 elsker det drengede look til ham XD
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 10:21 am
hvor er det bare nogle super dejlige billeder!!!! Elsker stemningen i dem, og så er Han jo altså bare lige mums som altid! ;D
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 10:21 am
Magen til mums af kontraster - Ren eye candy! Stilen er virkelig tiptop, elsker den virkelig. Og parykken i denne kontrast sammen sætning er virkelig smuk.
Det er nogle super flotte og varierende billeder. Du har styr på gode, naturlige poses hvilket virkelig giver ham liv ^^
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 10:40 am
Jeg kan kun sige jeg er 100% enig med Xan! Synes det er nogle dejlige billeder, og hvor er hans hår bare dejligt!
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 11:18 am
Waaa~ flotte billeder. Og hvor er han fin. <3 Elsker den effekt du har fået lavet med photoshop. Det giver en ekstra stemning til billederne. ;D
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 7:15 pm
nyah lille han er sååå fin^^ og effekterne gør det bare endnu bedre^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Man Mar 01, 2010 10:35 pm
Ikke dårligt. Faktisk rigtig godt! :-) Vinklerne er gode, og poseringerne ser naturlige ud. Og jeg kan godt lide, du har skruet sådan op for farvemætningen. Det giver det hele tyngde på en god måde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Tirs Mar 02, 2010 2:12 am
Er der noget der ikke klæder ham? ;3; han ser så smuk ud med den wig flotte billeder og kan også godt lide redigeringen XD
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen:: Tirs Mar 02, 2010 5:18 am
NØJ HVOR ER HAN BLEVET FIN! Synes det look klæder ham super godt! ^w^ Det er nogle rigtig dejlige billeder og jeg elsker lyset, det giver sådan en rar stemning!!!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen::