Ok,så er færdig med at sy bukser til min dukke (oprindeligt det var design til min dreng dukke, men siden jeg har ingen msd dreng nu, så fik Amelia råd til at posere i dem *lol*) Så er det her copy pasted fra min post på DoA:) Enjoy
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
hehe, jeg ved de passe ikke sammen i stillen >.< det er bare til at vise dem frem^^ trøje er jo mere sweet loli stil ^^ og bukser er mere steam punk >.< men det er bare indtil jeg er færdig med at sy en jakke til de bukser skal nok post en photoshoot da den er færdig^^
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Det er nogle rigtig fede bukser! Og hun er rigtig dejlig, hendes trøje ser dejlig varm ud nu her hvor der stadig er køligt om morgenen ^^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey) Ons Maj 19, 2010 4:03 am
hehe, yup Manna, planen var faktisk til at have lidt "vinter-agtigt" atmosphere i disse billeder, men jeg er godt nok enige at det er køligt om morgenen >.< *løber og finde frem sin sweater *
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey) Tors Maj 20, 2010 1:47 am
hvor er hun bare smuk ^^ virkelig, vildt kær du har virkelig talent for både fotografering og fremstilling af tøj ^^
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Aaaw! Flotte billeder! Jeg synes bestemt bedst om de første 5 billeder, da de har nogle rigtig flotte toner. Brugen af blonderne er simpel, men rigtig effektiv, og det giver det hele et ekstra blødt skær :3
Du er nu dygtig til det med tøj (jeg gætter på at du også selv har lavet trøjen :3 )
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Søde billeder. Jeg kan (også) rigtig gode lide din brug af blonderne. Og dejligt tøj; det ser rigtig flot ud. :-)
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey) Tors Maj 27, 2010 5:24 am
Tak alle sammen FifiIsBored <-- tak, jeg er glæde at folk kan lide det, men jeg har aligevel mange at lære (i fotografi og i tøj fremstilling), høhøhø ^^ Leechy <-- tak, jeg er glad at du kan godt lide farver og jeg elsker blonderne også, hehe og om trøjen - yup, jeg har strikket trøjen selv ^^ Mary <-- tak:) jeg har bestemt mig at jeg skal lave en anden photoshoot med blonderne, bare fordi jeg elsker effekt den giver, hehe <3
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey) Fre Maj 28, 2010 11:22 am
De første billeder er rigtig fine, de har nogle super dejlige og bløde farver. Men det ser lidt sjovt , da bukserne er helt i den modsatte stilklasse. De ser dog ud til at være rigtig flot lavet ^^