Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Vintage view (D.O.C Twingkey)

Go down 
+3
Manna
Nuggie
flame_angel
7 deltagere
ForfatterBesked
flame_angel

flame_angel

Antal indlæg : 135
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Vintage view (D.O.C Twingkey) Empty
IndlægEmne: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:01 pm

Ok,så er færdig med at sy bukser til min dukke (oprindeligt det var design til min dreng dukke, men siden jeg har ingen msd dreng nu, så fik Amelia råd til at posere i dem *lol*)
Så er det her copy pasted fra min post på DoA:) Enjoy Vintage view (D.O.C Twingkey) Smilie-happy
Vintage view (D.O.C Twingkey) Vint5Vintage view (D.O.C Twingkey) VintVintage view (D.O.C Twingkey) Vint2
Vintage view (D.O.C Twingkey) Vint4Vintage view (D.O.C Twingkey) Vint3
Vintage view (D.O.C Twingkey) BegeVintage view (D.O.C Twingkey) LightVintage view (D.O.C Twingkey) P1010769Vintage view (D.O.C Twingkey) P1010794Vintage view (D.O.C Twingkey) P1010800
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Nuggie

Nuggie

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:36 pm

Wauw..! Elsker virkelig den strikkede trøje og bukserne..! ;3 Selvom det ikke rigtig passer sammen.. x3
Rigtig fiiint.. ;3
flame_angel

flame_angel

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:40 pm

hehe, jeg ved de passe ikke sammen i stillen >.< det er bare til at vise dem frem^^ trøje er jo mere sweet loli stil ^^ og bukser er mere steam punk >.< men det er bare indtil jeg er færdig med at sy en jakke til de bukser Smile skal nok post en photoshoot da den er færdig^^
Nuggie

Nuggie

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:43 pm

Glæder jeg mig til at se.. ;3
flame_angel

flame_angel

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 10:01 pm

hehe, tak ^^
Manna

Manna

Antal indlæg : 719
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 10:03 pm

Det er nogle rigtig fede bukser! Og hun er rigtig dejlig, hendes trøje ser dejlig varm ud nu her hvor der stadig er køligt om morgenen ^^
flame_angel

flame_angel

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:03 am

hehe, yup Manna, planen var faktisk til at have lidt "vinter-agtigt" atmosphere i disse billeder, men jeg er godt nok enige at det er køligt om morgenen >.< *løber og finde frem sin sweater *
FifiIsBored

FifiIsBored

Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 1:47 am

hvor er hun bare smuk ^^
virkelig, vildt kær
du har virkelig talent for både fotografering og fremstilling af tøj ^^
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Leechy
Admin
Leechy

Antal indlæg : 182
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 7:57 pm

Aaaw! Flotte billeder! Jeg synes bestemt bedst om de første 5 billeder, da de har nogle rigtig flotte toner.
Brugen af blonderne er simpel, men rigtig effektiv, og det giver det hele et ekstra blødt skær :3

Du er nu dygtig til det med tøj (jeg gætter på at du også selv har lavet trøjen :3 )
http://dollshards.instagram.com/
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Registration date : 28/12/08

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 8:09 pm

Søde billeder. Jeg kan (også) rigtig gode lide din brug af blonderne. Og dejligt tøj; det ser rigtig flot ud. :-)
flame_angel

flame_angel

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeTors Maj 27, 2010 5:24 am

Tak alle sammen Smile
FifiIsBored <-- tak, jeg er glæde at folk kan lide det, men jeg har aligevel mange at lære (i fotografi og i tøj fremstilling), høhøhø ^^
Leechy <--
tak, jeg er glad at du kan godt lide farver og jeg elsker blonderne også, hehe Smile og om trøjen - yup, jeg har strikket trøjen selv ^^
Mary <-- tak:) jeg har bestemt mig at jeg skal lave en anden photoshoot med blonderne, bare fordi jeg elsker effekt den giver, hehe <3
AnMaNi

AnMaNi

Antal indlæg : 317
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 11:22 am

De første billeder er rigtig fine, de har nogle super dejlige og bløde farver. Men det ser lidt sjovt , da bukserne er helt i den modsatte stilklasse. De ser dog ud til at være rigtig flot lavet ^^
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vintage view (D.O.C Twingkey)   Vintage view (D.O.C Twingkey) Icon_minitime

Vintage view (D.O.C Twingkey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)
» .:Deep View:. Zaoll Luv
» The Beautiful View ::Han Yeon Gi | CP Lu-Wen::
» |Vintage Elegance|Zaoll luv/dee
» Vintage [Unoa Sist/Jules]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: