Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)

Go down 
+19
Akutenshi Uke
Mariehønen
Chazzi
Akatsuki
Dustbunnie
FrkLynge
Ponpyon
Twinny.
Medusa
lupus-wolfy
CakePie
mystearica
Prinsessen
Maru
Amano
wolter
Manna
Hirin
Nerdystreak
23 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:26 pm

Mig: Må jeg gerne poste billeder af din krop på nettet?
Chazzi: ...
Mig: Hvad?
Chazzi: ...
Mig: *dør af grin*
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:14 pm

Akatsuki skrev:
Mig: Må jeg gerne poste billeder af din krop på nettet?
Chazzi: ...
Mig: Hvad?
Chazzi: ...
Mig: *dør af grin*
Måske det også lige skulle nævnes at det var i forbindelse med, at du skulle poste åbningsbilleder af dine Carbons og at jeg så havde en krop med i pakken, som også var med på billederne. Ellers lyder det bare endnu mere sært. XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Mariehønen

Mariehønen


Antal indlæg : 75
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/05/11

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 1:28 am

Chazzi skrev:
Akatsuki skrev:
Mig: Må jeg gerne poste billeder af din krop på nettet?
Chazzi: ...
Mig: Hvad?
Chazzi: ...
Mig: *dør af grin*
Måske det også lige skulle nævnes at det var i forbindelse med, at du skulle poste åbningsbilleder af dine Carbons og at jeg så havde en krop med i pakken, som også var med på billederne. Ellers lyder det bare endnu mere sært. XD

Vi glæder os til at se din krop, Chazzi. Very Happy

Viste forleden et billede af MiniFee Chloe full set for at vise den dukke, jeg skulle have (at se blankt a la carte hoved ville nok være lidt for meget for en ikke-dukke-person!), og da jeg så bemærkede, at hun skulle have en anden "sminke", fordi FairyLand's ikke passer til hendes personlighed, fik jeg også bare en meget stærk fornemmelse af, at min veninde mente, at jeg var sindssyg. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://lilysdolls.wordpress.com/
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 36
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:50 pm

til meetup:

Må jeg gerne pille ved din pige?
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 10:38 pm

Jeg sad og snakkede med min mor.. "Ej, jeg burde tage mine piger ud i det gode vejr, de sidder jo bare indenfor og får støvlunger!" Hun kiggede bare lidt underligt på mig xD
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 12:58 am

Her den anden dag var jeg i Jem og Fix med min familie. Min mor fandt en kasse til fiskegrej, som hun ville købe til hendes kæreste i gave, men han måtte jo ikke vide det. Så jeg skulle lade som om det var en kasse til at have alle mine dukke øjne i og da vi så kom op til kassen sagde min lillesøster rimelig højt: "Så kan du have alle dine øjne deri!" og ekspedienten kiggede bare så mærkeligt på os. XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 3:14 am

Jeg var på resturant med en veninde, og vi sad og snakkede lidt om penge, og ting vi gerne ville købe.

Mig: "årh, så ville jeg gå amok på nettet, hvis jeg havde en million! :3"
Min veninde: "Ja! Og en masse manga!"
Mig: "Jeg kunne sygt også godt tænke mig en lille ny, har jo kun en allerede! 8D"

Needless to say, så kiggede folk lidt underligt xD jeg ville jo bare have en lille en.... En lille dukke 8D
Tilbage til toppen Go down
Yami

Yami


Antal indlæg : 54
Age : 37
Geografisk sted : Sønderborg
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 3:33 am

Jeg sad go snaked med min kæreste igår, jet havde nemlig dagen før sagt at jeg ville rense og vaske min minifee (Ikke active line)
Så igår:

Kæreste: "Det er da nogle ordenlige bryster den dukke har, var det ikke meningen at hun skulle vaskes?"
*Minifee sidder på bordet ret så nøgen og jeg kigger lidt på hende og så på min kæreste*
Mig: "Jo det var det, men hendes elastik er bare så stram."
*Kæreste er flad af grin over pervers tankegang >__<*
Tilbage til toppen Go down
Flower Dust




Antal indlæg : 6
Age : 24
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 31/01/12

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 10:56 am

Hm, har ikke sagt noget mht. bjds (fordi hun ikke er hjemme endnu!) men dengang hvor jeg havde pullips.. :3
"Henter lige min pose med hænder", "hun skal have en ny krop", "hans hoved faldt af!", "halsen er knækket, så jeg skal lige slibe en ny til".. osv.. XD
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 12:18 am

Akatsuki og jeg sad og snakkede om at købe resin øjne til vores dukker over telefonen.

Mig: Jeg tror jeg starter med at købe til dem, der har kroppe.
Akatsuki: Det kan jeg jo ikke gøre, jeg har seks med kroppe.

Det lød så genialt. Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 8:18 am

Chazzi og jeg snakkede om dukketøj:

Chazzi: Jeg skal snart have købt nogle underbukser til mine dukker.
Akatsuki: Jeg har tre par underbukser, men bruger dem aldrig.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
tilly1234

tilly1234


Antal indlæg : 7
Age : 25
Geografisk sted : danmark
Registration date : 22/12/13

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 22, 2013 10:15 am

jeg er først lige startet på hobbyen men jeg kan da godt få nogle mærkelige ansigter en gang imellen  Razz 
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Et tip til at fotografere dukker med et "lommekamera"
» Dragørtræf (10. - 11. juli) [Mange/andre folks dukker]
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
» Sjove/skøre billeder med bjd.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: