Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Søn Mar 07, 2010 3:44 am
Så er det mig igen, jeg er jo ikke til at stoppe når det kommer over mig :3 Jeg har lovet nogle billeder af Makoto da han har fået lidt nyt tøj, og nogle af ham og Lawrence sammen så her kommer de! Be warned der er mange hehe for jeg gik helt amok og tog 91 billeder og det var svært at bestemme sig! Lyset er nok også lidt sjovt nogle steder.. mit værelse er indrettet således at det enten er totalt mørkt eller totalt lyst XD.
Det kan godt være de holder lidt i hånden men de er ikke sammen og kommer heller ikke til det. Det var var bare fordi jeg ikk kunne lade være XD Makoto er jo straight og venter på sin kæreste som min veninde bestiller snart (forhåbentlig). Too bad for Lawrence for han har nemlig er crush på Mako ^w^
Well Enjoy! __________________________________________________________________________________________________________________________________
~*~
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Søn Mar 07, 2010 3:54 am
Waaaah hvor er de bare fine!!! Jeg synes de passer godt sammen, også selvom Mako er straight. xD Hehehe... Kan virkelig godt lide det første billede. Men generelt set så er alle billederne super gode.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Søn Mar 07, 2010 6:14 am
Lækre, lækre billeder :3 de skaber god karma
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Søn Mar 07, 2010 9:43 am
Skønne billeder og jeg elsker simpelhen kilten... mon der er noget indenunder??? ^^
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Søn Mar 07, 2010 10:35 am
YAY! du fik taget billeder af dem sammen!!!! <33 Elsker virkelig bare dine smukke drenge *Q* det er kanon gode billeder ^-^ hmm..stakkels Lawrence >.<''
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Man Mar 08, 2010 6:38 am
Ej hvor er Makoto lækker. Jeg har haft kig på Nia en gang, men nøjjj, troede slet ikke, den var så flot rigtigt. Ham kunne jeg da godt overleve at få fingrene i lækre billeder, synes jeg, de fortæller rigtig meget i sig selv. Og Lawrence er stadig skøn <3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Tirs Mar 09, 2010 12:29 am
Hvor er de flotte begge to. Så forskellige i tøj og udtryk
Men det er nogle skønne drenge du har
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Tirs Mar 09, 2010 8:08 pm
Tak for kommentarerne! Der er dejligt at få at vide når folk kan lide ens billeder hehe!
AnMaNi: Haha sorry to disappoint you men han har godt nok bukser på indenunder
Hirin:I know det lidt synd for Lawrence og jeg kan næsten ikke nænne det men han finder nok en anden en dag. Det føler bare forkert hvis Makoto skulle være gay. Dunno why.
Saya: Tak tak hehe og ja Nia er fiiin! Men det er alle crobidolls dukker jo ^w^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz] Søn Mar 14, 2010 7:24 am
Kan super godt lide din nia! SOO cute! Kan også godt lide poseringerne. De ser ud som om de rigtig prøver at være cool
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: ~*A new friend*~ [Crobidoll Nia & Kawaiinino Iz]