Emne: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Søn Jan 31, 2010 11:32 pm
.
Sidst rettet af PandaQueen Tors Jul 11, 2024 6:22 am, rettet 1 gang
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Søn Jan 31, 2010 11:36 pm
Hvor er han fiiiiin!! Regi~ Regi! *hugs him* > w<
De billeder er rigtig god kvalitet! OoO Kan specielt godt lide billede 2~<3
Og et genius outfit, du har købt til ham! > w< Vis mig mere Regi!<3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Søn Jan 31, 2010 11:39 pm
ihh hvor er han lækker ^-^b elsker hans look!! det er nogle rigtig gode billede :3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Søn Jan 31, 2010 11:43 pm
Tillykke med ham
Jeg synes billed nr 2 er rigtig godt. Det kan jeg godt lide. Kan forstille mig hvordan det var månen der lyste i baggrunden (og ikke bare blitsen). Og det ville passe sammen med billed 1, hvor jeg kan forstille mig, at han går ude i en skov, som kun er oplyst af månen. Kan godt se en historie med ham i bare de to billeder. Det er fedt
En skam at billed 3 er så overbelyst. Men det kan være rigtig svært at tage billeder af en meget lys dukke uden at det bliver overbelyst. Selv prøver jeg at gå lidt længere væk,og så bare zoome helt ind på hovedet. Så er blitsen ikke lige så skarp.
Det er noget super fedt tøj han har. Men det er Dream of Doll også rigtig gode til.
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 2:50 am
Han er meget meget flot! :swoon:
Billederne er slet ikke værst (man er vel jyde) De sidste to kunne nok have haft gavn af lidt kærlig behandling i et billedprogram, men det er SVÆRT at tage gode billeder med blits. Du skulle prøve at tage ham med udenfor en dag og tage nogle billeder. Jeg tror du vil være glad for resultatet.
Dustbunnie
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 3:32 am
Jeg er helt måløs....fuldstøndig måløs.... han er helt fantastisk!!
tillykke!!!!
han er......WoW!
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 3:41 am
Tillykke med ham. De 2 første billeder er virkelig lækre. Jeg kan specielt godt lide billede nr. 2.
Selv prøver jeg at undgå blitz så meget som overhovedet muligt, men hvis det ikke kan undgås, så gør ligesom Prinsessen siger: Gå så langt væk fra dukken som muligt og brug zoom. Et andet godt råd er at tape et stykke hvidt papir foran blitzen, så dæmper papiret lysstyrken og blitzen bliver ikke så skarp.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 3:41 am
han er skøn hans tøj er fedt og det er nogle gode billeder du har taget af ham
Gæst Gæst
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 4:20 am
.
Sidst rettet af PandaQueen Tors Jul 11, 2024 6:22 am, rettet 1 gang
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 7:53 pm
zOMG <3 Lækkerhed :3 Og herresexet outfit x3 Tillykke med ham! Me want more picz!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Man Feb 01, 2010 9:45 pm
Han er bare lækker <3 Og fortsæt endelig med at tage billeder af ham, det er nogle rigtig gode nogle du har taget, så kan alt det tekniske altid komme senre ^^
Tesshi
Antal indlæg : 45 Age : 29 Geografisk sted : In Lee Taemin's pants. Registration date : 06/02/10
Emne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Søn Feb 07, 2010 8:14 am
Reegiiii~
Du ved det jo allerede, så aaaner ikke hvorfor jeg skriver det endnu en gang, men.. SURPRISE!! - jeg elsker ham! *Kramme livet ud af Reginald* Er så glad for at du endelig har modtaget ham.. man skal virkelig vente i en evighed på de dukker dér! Tilløk' me' ham, Panda<3 ouo ..har jeg ikke allerede sagt det også? Oh well..
Hvad angår billeder, synes jeg især at de to første er flotte. Tøjet er også meget, meget nydeligt af en Mad Hatter at være xD <3 (Med andre ord: SEXY!)
Han skal nok blive en god 'moar' for Shoon og Wendy! (Alle tænker: "Hvad f*nden snakker kvindemennesket om?!")