Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)

Go down 
+3
Ziggimaguagua
nightfly
Shefura
7 deltagere
ForfatterBesked
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 37
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 4:29 am

Så er hun endelig tilbage! Jeg har haft taget billeder af hende som jeg bare aldrig er nået længere med desværre. Så helt inaktiv har jeg ikke været Wink

Her har vi Miho som Kraehe fra Princess Tutu hvor hun er ude og være emo dyb og filosofisk i sneen.
Kostumet var en gave fra den dejlige Nightfly herinde fra. Og ja Nightfly, elastikken der holdt hendes top på plads er på mystisk vis forsvundet. Det er som magi!...........okay det er photoshop, but that's almost the same thing right? ^^

Til dem som er interesseret i gammel litteratur kan jeg sige at titlen kommer fra Edgar Allan Poes digt The Raven.
Her er der et lille udtag som jeg syntes passede:

Then this ebony bird beguiling my sad fancy into smiling,
By the grave and stern decorum of the countenance it wore.
"Though thy crest be shorn and shaven, thou," I said, "art sure no craven,
Ghastly grim and ancient raven wandering from the Nightly shore
Tell me what thy lordly name is on the Night's Plutonian shore!"
Quoth the Raven, "Nevermore."

Onto the pictures!

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Raven3
Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Raven2Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Raven1
Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Raven5
Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Raven4
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 4:33 am

Wow hvor ser hun godt ud... ^^ jeg er vild med at du har brugt de bånd om hendes ben til st illusionere ballet sko...
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:29 am

yumyum. Dejlige billeder. *envy over photoshop skillz*
Og flot kjole Smile tør man spørge hvordan du får den til at sidde?
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:44 am

Egar Allan poe er barre en dejlig digter!!!
han er helt klar en af mine ynglings.

Virkelig gode billeder. Ser virkelig godt ud med den meget klare sorte til alt det hvide.
Hendes hår er også total nice. Hun ligner lidt en ravn der er blevet forvandlet om til et menneske(dukke)
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 5:23 am

Elsker det digt!
Rigtig dejlige billeder, det sidste er helt fantastisk! ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 6:34 am

åh!! nogle sindsyge gode billeder! OwO
Man kan virkelige se at du har gjort dig umage! ( Har det ikke taget sindsyg langtid? :O )

Ih! det er dejligt at se billeder fra dig! x'3



// ved ikke om du overhovedet kan huske mig? xD

Vi mødtes til J-popcorn, hvor du pegede og nærmest skreg da du så min puki.. xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 37
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 9:21 am

Nightfly > Takker søde ^^ selvom jeg må sige at de bånd drev mig til vanvid til sidst fordi de blev ved med at glide ned >_<

Ziggi > som jeg også skrev lidt om så var det en elastik ^^ for blære mig lidt mere med mine PS skillz er her et par før billeder så du kan se hvordan det ser ud inden jeg går i gang Smile

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Pre-PSQuoth the Raven (NobilityDoll Aria) Pre-PS2

Isabella > I anime'en er hun også vokset op hos en ond ravn så ja det passer meget godt ^^ Glad for at du kan lide det sorte på det hvide. Det var også derfor jeg tog hende med udenfor i stedet for at prøve at sætte noget op indenfor.

AnMaNi > Takker ^^

Wolter > Mange tak! Jeg skal være ærlig og sige at såååå lang tid tar det heller ikke ^^; Jeg er efterhånden vant til at arbejde i photoshop og rammerne er bare noget jeg altid gerne vil have på........derfor har jeg en stoooor mængde photoshop brushes liggende på min comp.
Jeg kan godt huske dig ^^ og ja...jeg har en svaghed for pukier! Jeg er ved at lave et nyt outfit til min så den kan blive en cheshire cat!
Forvent billeder af hende og nightfly's Alice snart ^^
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 10:34 am

YAY! Fantastisk! Jeg stemmer for flere billeder af hende! Hun er SÅÅÅ smuk som Krähe!! <333
Sys også bare det er fedt at du kører temaet i billedrammerne og digtet. Lækkert! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Gæst
Gæst




Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 5:59 am

Oh god, hun er lækker! ¤.¤
Super dejlig dukke. Og flot wig hun har og tøjet. xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Empty
IndlægEmne: Sv: Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)   Quoth the Raven (NobilityDoll Aria) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Quoth the Raven (NobilityDoll Aria)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A winter fairytale (NobilityDoll Aria)
» Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]
» ~SAY YES!!!?!!~ [Nobility Aria og Puki Cupid]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: