Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 7:22 am
I the snow, I am waiting...
...but for who?
Miho på hendes første tur i sneen med ny kjole og det hele. Desværre kom kun 5 billeder igennem nåleøjet :/ Jeg syntes personligt at vinteren er en alt for kold årstid, men flot er den da. Midt i mit photo shot kom der en fyr hen og spurgte om det var en ny form for mode fotografering
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 7:26 am
Virkeligt smukke billeder ^__^ <3 Det må jeg sige. Den pige er supersmuk! Hun falder godt ind i omgivelserne, og jeg elsker den "ramme", du har tilføjet ^^ Hvis jeg skulle komme med lidt konstruktiv kritik, ville det være, at det ville være rart at se hende fra nogle forskellige vinkler - hun er jo yderst yndig ^^
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 7:29 am
Nej, hvor er hun dog sød! Den blonde wig klær hende helt vildt ^^ Rigtig flotte billeder, kan især godt lide det første med der Kina-paraply (?) i baggrunden!
Horisont
Antal indlæg : 36 Age : 35 Geografisk sted : Fredericia Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 7:32 am
Hvor er hun sød. Kan godt li hende på det andet billede, der harmonerer hun rigtigt godt med sneen og træerne omkring sig synes jeg. Dog må det ha været koldt for den stakkels pige
Sjovt med ham fyren, hvad sagde du til ham?
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 7:48 am
Rigtig lækre billeder : D Det klær' hende bare med det hvide tøj og så ude i sneen! Så fortryllende = D
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 7:49 am
wow hun er smuk et rigtigt godt vinter tema billede
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 8:01 am
Elsker hendes nye wig og kjolen, det har givet hende et helt andet udtryk end før. Rigtig flot og godt samspil. ^_^
sofiemiss
Antal indlæg : 28 Age : 30 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 8:05 am
hvor ser hun smuk ud. det er nogle rigtigt smukke billeder.<3
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 8:11 am
Rigtig flottet billeder. God belysning du har brugt til dem, og fine poses : )
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 8:22 am
Astrid> Tak for din kritik ^^ Jeg vil huske på at tage nogle billeder i flere vinkler næste gang.
Chazzi> Paraplyen var lidt random fordi jeg egentlig ikke ville bruge den alligevel (selvom jeg tog den med ud) Jeg syntes ikke den var vinteragtig nok, men ak den kære pige sad så fint selv indtil hun fik sit hår på. Så gad hun ikke ^^;
Horisont> Jeg blev ret overasket da han kom så jeg fik kun sagt noget med "Det kan man vidst sige jeg har hvert fald syet kjolen selv."....jeg bliver så genert nogle gange ^^;
KONFETTI> Tak ^^ Hendes tøj er dog mindre hvidt efter den tur
mystearica> Tak søde ^^
Kurisu> Ja folk siger hun er så flot med lyst hår så jeg købte en lang til hende og det bliver nok hendes 'main' hårfarve
sofiemiss> Mange tak ^^
Gii-sama> Var ikke mig, men solen der satte belysningen hihi
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 9:15 am
dejlige vinterbilleder. Fedt at du har brugt snefnug brushes også. Bliver endnu mere "koldt" at se på. (altså ikke koldt på den negative måde ^^)
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 8:46 pm
rigtigt smukke vinter billeder
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Ons Jan 07, 2009 10:27 pm
Øj hun er flot Ö Gode billeder
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Tors Jan 08, 2009 11:38 pm
aaaw.. Hun er altså virkelige smuk! :3 Og billederne er blevet rigtig gode! ^^
og ganske godt, står hun også x'D
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: A winter fairytale (NobilityDoll Aria) Fre Jan 09, 2009 12:47 am
ej hvor er hun bare smuk! *Q* vildt gode vinter billeder! er vild med den lyse sne og omgivelserne hun står i. hun har også et dejligt ansigt og hendes wig er rigtig pæn : D