Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Jeres "dukkehus" Man Maj 11, 2009 1:15 am
Hey
Har jo set i fotogalleriet at nogle af jer har laver små "dukkerum" hvor det hele passer i til dukkernes størelse. Måske er det en stue eller et soveværelse, eller noget andet men jeg synes det kunne være vildt spænende og se hvad I har til at stå :3
Så hivs I har et lille rum, så ville det være vildt fedt hvis I ville tage et billede og poste det her
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Man Maj 11, 2009 6:30 am
fed seng Mika, hvor har du den fra, glæder mig til at se i andres dukke rum, mine sidder desværre bare på nogle stole på en reol så ikke så meget sjov i at poste det jo ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Man Maj 11, 2009 7:40 am
Virkelig fedt, ligner et rigtig værelse, som giver dukkerne mere personlighed og liv
Mon der ikke bliver et dukkehjørne i min lejlighed som jeg kan vise jer en dag xD
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Tirs Maj 12, 2009 7:26 am
Heceta > tak :3 det en skohylde fra silvan som tilfældigvis lige ligenede en køjeseng ^^
Xandorram > iih mange tak for komplimentet : D og du må endelig sætte nogle billeder ind hvis det kommer op at stå ;3
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Tirs Maj 12, 2009 8:57 am
Må jeg ikke komme med et ønske, nu vi er igang? 8D At folk også lige smider et billede af dukkeværelserne "set udefra", dvs. at man kan se hvor det står i det almindelige rum? ^^ Kald mig underlig, men jeg synes at det med størrelsesforhold er sjovt, så at se et helt rum, med senge og jukebokses, i forhold til et rigtigt menneskerum med borde og stole, det ville interesserer mig + at det muligvis kan give inspiration til hvor man skal smække en skohylde fra Silvan op ;D
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Søn Jun 21, 2009 8:33 am
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage et billede specifikt til det her. :-) Dukkerne på billedet tilhører hhv. Kinu og undertegnede (bortset fra Lex og Lxi, som er Lucies; de er på besøg), og nogle vil måske genkende "stuen" fra Roomies-fotohistorierne. "Gulvet" er et skrivebord på 80 x 160 cm, og under det opbevarer vi dukketasker, tøj og andet tilbehør.
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Ons Jul 22, 2009 10:24 pm
Hvis folk også skriver om det er SD eller MSD, kan det også være til hjælp. n_n Selv har jeg MSD.
Mine to dukker bor på en hylde i reolen...
..omgivet af manga, skoleting og fantasybøger. xD <3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Man Jul 18, 2011 11:08 pm
Jeg har endelig fået taget mig sammen, og givet mine små pus en hel hylde at boltre sig på (Der blev for trangt i skabet til dem alle xD
Soveværelse ^^
Stue/legeværelse ^^
De er alle tinyer, og jeg undskylder for en halvfærdig, tyk pony der kunne bruge en kærlig omgang xD
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Ons Jul 27, 2011 8:00 am
de er så flytte ind i mit skab ^^;;
Det er godt nok ikke det helt store (savner ligt det de have først på mit gamle værlse ^^;; ) Men det er os først idag jeg er begyndt at arbejde på at give dem et sted at holde til igen
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Jeres "dukkehus" Søn Apr 13, 2014 10:17 pm
Doll 'house' by Anorichan, on Flickr Mine bor lige så fint i en hylde på en reol jeg købte i Ikea :3 Den er desværre ikke så super dyb, så blev nød til at omrokere da både min Littlefee og Taco har taget faldet ned fra den 'w' så nu sidder de allesammen ned og det hjælper forhåbentligt. Allesammen tinies