Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ankomsttråd - LittleFee Ante

Go down 
+8
Heceta
wolter
Taylor
Horisont
Akatsuki
jeanet kaulitz
Effle
TrekkieGrrrl
12 deltagere
ForfatterBesked
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 7:29 am

Nu skal jeg så bare ha' hende til at fortælle mig hvad hun hedder. Jeg havde et navn i tankerne til hende.. men.. fordi der er gået så lang tid før hun kom.. har jeg glemt hvad det var >_<

Anyway.. her er hun så, sammen med de andre små:

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival01

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival02

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival03

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival04

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival05

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival06

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival07

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante LittleFeeArrival09
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 7:57 am

Nøøj, hvor er hun sød Very Happy Tillykke med hende!
Glæder mig til at se hende med faceup
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 8:01 am

AAWR hvor er hun sød. Hihi glæder mig til navn og face up ^^

Tillykke med hende. Godt hun endelig er fremme.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 8:12 am

Tillykke med hende, hun er bedårende! Glæder mig rigtig meget til at se hende med face-up =D
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 8:39 am

Hvor er hun kær * ville ønske man også havde samme slags * hun har fået nogle vildt smukke øjne med sig. Hvor lang tid ventede du på hende? Og hvor købte du hende? DOA? * føle sig meget nysgerrig og nærgående *
Men i al fald tillykke med hende, og håber hun snart fortæller hendes navn :3
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 8:55 am

Effle - Tak! Og jeg glæder mig til at komme igang med at gi' hende en faceup. Ved bare ikke om det er for koldt til at sprøjte med MSC for tiden.. Men det skal da prøves hvis vejret arter sig i morgen.

Jeanet - Ja hun er forhåbentlig ikke alt for længe om at fortælle hvem hun er. Det er lidt bøvlet med navnløse dukker. Se bare hvor længe Bashir var om at gi' sig til kende...

Akatsuki - Tak ^_^Og ja, bedårende er lige ordet. Jeg var lidt spændt på om jeg ville synes hun så for mut ud, men hun ser bare KÆR ud!

Horisont - Jeg har ventet på hende siden den 24. oktober! Så det var ikke et øjeblik for tidligt at hun dukkede op! Hun er købt direkte hos Fairyland, i den første preorder periode.
Tilbage til toppen Go down
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 10:08 am

TrekkieGrrrl skrev:

Horisont - Jeg har ventet på hende siden den 24. oktober! Så det var ikke et øjeblik for tidligt at hun dukkede op! Hun er købt direkte hos Fairyland, i den første preorder periode.


Det var noget af et stykke tid Ö sikken tålmodighed ud har måttet finde.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 10:31 am

iih tillykke hun er da bare rigtig flot :O

glæder mig også til at se face-up og at få noget mere at vide Wink
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 6:29 pm

Tillykke!! :3
Så fik du hende endelige!! :3 Tillykke, tillykke!! <33
Blev helt overrasket over, hvor godt hun var pakket ind! :O
og er helt vilde med hendes gule øjne!! <33 og hendes vinger!! <3

Dog blev jeg lidt overrasket/skuffet over hendes størelse i forhold til pukierne >.< Hun ser lidt.. stor og fed ud, i forhold til.. TT.TT
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 11:50 pm

Horisont - Jeg var osse tæt på at miste tålmodigheden flere gange.Faktisk hold jeg omtrent helt op med at glæde mig til hende. Men nu hvor hun er her.. Er jeg glad jeg ventede. Hun er bare så NUTTET!

Tiko - Takker. Og jeg håber hun vil tale mere med mig når hun har fået lidt farve i kinderne *L*

Wolter - Hun var pakket SÅ fint ind. Den pude/dyne med lynlås og det hele er bare lækker! Og selve papkassen er af en rigtig god kvaliget. Indpakningen er mindst lige så god som hos Pukierne. Jeg kan godt li' når firmaerne gør noget ud af kassen osse!

Størrelsesforholdet.. tjaeh.. hun overraskede osse mig. Man kan glo nok så mange gange på et målebånd, men man kan alligevel ikke forestille sig en dukkes størrelse ordentligt før man sidder med den i hånden. Det kom meget bag på mig (selvom det med 25 cm kontra 27 cm jo burde ha' givet mig et vink) at hun var næsten lige så stor som Bella - men alligevel helt anderledes proportioneret, Bella er jo i stand til at passe Barbie-tøj, det kan en LittleFee i al fald ikke ^_^ Hun er mere "barnlig" i proportionerne, det passer fint nok med at hun er ca. 5 år gammel inde i mit hovede. Så nu skal jeg bare ha' fat i noget tøj der passer hende.

Vingerne.. er meget sjove, og hun har dem da osse på nu.. men... jeg ved ikke om hun beholder dem. Synes et eller andet sted det er lidt skummelt med vinger...
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 11:51 pm

hvor er hun dog bedårende. mange gange tillykke med hende. Hun er smuk syntes jeg. Vil mere og mere have en little fee nu hehe
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 12:30 am

Stort tillykke med hende. Hun er virkelig yndig. ^^ Glæder mig til at hende med Faceup. Tøjet er da super nuttet - havde du købt det med?

Kan godt se hun ser stor ud i forhold til Pukierne. Men jeg elsker de bløde runde former hun har, syntes det giver så meget ekstra til personligheden. ^^ Håber du også vil smide et billedet ind hvor hun står ved siden af dine andre bjd - især gerne mellem en 43 cm bjd (hvis du har sådan en) og Egon - hvis du altså også stadig har ham! ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 12:33 am

TrekkieGrrrl -> jeg syns også at det meget vigtigt at et firma går meget op i det! Og det gør jo bare, at man bare køber mere hos dem x'D Og det er altid rat at ens dukke har lagt godt? xD

sevlfølgelige kommer det altid bag på en, da en måle bånd bare er lang.. imens en dukke flyder meget mere xD
I forhold til en MiniFee (Anoir har vist 2 billeder af en little sammen med en Mini Fee) da ligner en Little fee, en på ca. 5-7 år.. xD MEN nu har jeg så ikke styr på børn, da jeg kun er 17 år xD

Vil du ikke o.O Det er jo faktisk vingerne der fanger én ved føreste blik xD Men, personligt ville jeg nok hellere ikke beholde dem.. :/ medmindre at det var en engel, eller en salgs demon xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 12:41 am

Mange gange tillykke med hende - hun er vildt bedårende! Ante har sådan en dejlig mund xD
Glæder mig til at se hende med en face-up ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 8:22 pm

Aww, tillykke med hende. :-) Hun er godt nok nuttet! Skægt at se hende sammen med Pukierne; man kan godt se, at de minder om hinanden i "opbygningen". Jeg glæder mig til at se hende med faceup også.
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 9:21 pm

Tillykke med den længe ventede dukke. Hvor er hun kær. Dine dukkehistorier er altid så søde!
Deres poseringsmuligheder er altså imponerende. Jeg glæder mig til at se dig eksperimentere.
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 6:09 am

Tak allesammen ^_^ Ih jeg tror det er første gang en af mine ankomsttråde er nået helt iom på side 2 ^_^

Ang. tøjet, så er det kun skoene jeg har købt specielt til Ante. Kjolen var en der engang kom med en porcelænsdukke af en slags.. Selve dukken er for længst gået til de evige lossepladser, og underbukserne bruger Egon som shorts. Men kjolen var enten for stor eller for lille til alle mine andre sukker, så den har bare ligget og ventet på at jeg fik en der ku' passe den. Den er lige vel pyntet, men hun kan jo da ha' den på når hun skal være fin.

Jeg skal nok snart ta' flere billeder af hende sammen med de andre (og jo Egon er her skam stadig!), men hun skal altså lige males først. Håber at vejret er MSC-venligt her de næste par dage...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ankomsttråd -  LittleFee Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomsttråd - LittleFee Ante   Ankomsttråd -  LittleFee Ante Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomsttråd - LittleFee Ante
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny kjole. LittleFee Ante Elf
» En køn plante [LittleFee Ante]
» Introducing Musume [LittleFee Ante]
» Se hvad jeg fik med posten i dag... (LittleFee Ante fjæs)
» Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: