Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy]
+3
Amano
Taylor
wolter
7 deltagere
Forfatter
Besked
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy] Søn Apr 04, 2010 5:43 am
Jeg ville ha lavet en story, men iden blev skubbet helt væk da min kat (Mailo) kom i vejen xD <3 Jeg fik dog en ny ide, som blev til dette.. Desværre ikke noget helt specielt, men dog for mig.. Tak til Mailo for at være min inspiration <3
BONUS
Sam: Hvordan går det hos dig og sorte kanin? Ikras: Han er her et eller andet sted!! =__='
---------------------------------
MAILO
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy] Søn Apr 04, 2010 5:51 am
hehe jeg elsker Mailo xD
udover det var det da nogen fine billeder me kunne bedst li mailo xD
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy] Søn Apr 04, 2010 7:19 am
Det er da bare de dejligste bileder...
og Missen, er da bare for lækker, kan ikke vente til jeg skal møde den...
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy] Søn Apr 04, 2010 8:39 pm
Whee..! Hvor er det dog dejlige billeder..! Elsk på det hele.. Og bonus med en nuttet kat..! <3 Whee..
Jeg vil se mere til alle.. ;3 <3
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy] Man Apr 05, 2010 1:41 am