Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Søn Apr 11, 2010 1:15 pm
Føler ikke rigtigt jeg har fået præsenteret mine nye piger ordenligt, så i dag er det Widow's tur, så må de to andre komme senere. har pt ingen pc selv, da den er død af virus, så har ikke kunne redigere disse billeder, selv om jeg gerne ville, da mit redigerings program er på min pc jo Så her er lidt "rå" billeder.....
Håber i kan lide hende, selv om jeg godt ved hun er lidt speciel ^^
Tanita
Antal indlæg : 12 Age : 47 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 15/02/10
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Søn Apr 11, 2010 9:53 pm
Hun er super smuk faktisk selvom hun er scary... perfekt....
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Søn Apr 11, 2010 11:01 pm
nice x3 Hun er dejlig scary :3
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Søn Apr 11, 2010 11:37 pm
Wow! super skøn og super creepy xD
Guest Gæst
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Man Apr 12, 2010 1:41 am
På en eller anden måde syns jeg nu ikke hun er creepy. Syns hun er sød, med det der lille "uskyldige" smil på læben sådan ligefor hun springer på en med fatale følger. Dejlige billeder og dejlig lille pige <3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Man Apr 12, 2010 5:01 pm
Elsker widow. Hun har bare noget over sig. Fed baggrund at bruge til netop hende ^^, Og synes egentlig ikke det gør noget de ikke er redigeret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Tirs Apr 13, 2010 2:01 am
Hun er godt nok badass! x3 Og det er en god ting! Først blev jeg skræmt af hendes øjne, men syntes også hun er vildt cool 8D
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Lør Apr 17, 2010 8:00 pm
Hun er fed! Ikke en dukke, som jeg selv ville have overvejet at købe, men hun er virkelig flot her! Synes det er fedt at du kan finde/frembringe skønhed i de mere specielle dukker Hun er sej!!
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Søn Apr 18, 2010 12:35 am
hun er meget speciel, og elsker vinklerne og lyset. hun må gerne besøge mine mareridt
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: The Black Widow (Notdoll Aletheia) Ons Apr 21, 2010 3:45 am
Creepy, men på den gode måde! Jeg kan rigtig godt li' kontrasten af de fine, lange sorte øjenvipper og de helt hvide lidt udstående øjne. Dog er det lidt synd at man kan se at der er katte/hunde hår på hendes kjole på de sidste par billeder. Men kender det alt for godt ^^