Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Gemma (notdoll Ligaya) Tirs Jan 22, 2013 8:29 pm
Har lige haft fødselsdag, og fik denne utroligt smukke og unikke dukke i gave, af min venindes datter. Der var en del arbejde med hendes ansigt. Hun havde lim rester på kinder, og over og under øjnene, meget STORE områder, som skulle slibes væk. Dette har resulteret i en lidt anden hovedform end normalt, men ikke meget. Efter mange timers slibning med fint sandpapir og en face up, ser hun nu sådan her ud. Hun mangler dog stadigt øjenvipper, men dem jeg har er for lange til hende.
Har døbt den bette skønhed Gemma <3 Håber i vil tage godt imod hende.
Dejligt at have fundet dukke hobbyen frem igen
Glæder mig til at høre hvad i syntes om hende, da hun jo er lidt speciel.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Gemma (notdoll Ligaya) Lør Jan 26, 2013 1:56 am
Hun er rigtig flot Notdolls er dejligt unikke, syntes ikke rigtig jeg ser nogle fortiden. Det er foresten nogle smukke øjne hun har.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Gemma (notdoll Ligaya) Lør Jan 26, 2013 2:47 am
Tillykke med hende! Elsker elsker elsker wiggen. Det er en fin face-up du har fået lavet.
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Gemma (notdoll Ligaya) Lør Jan 26, 2013 6:36 am
Hun er rigtig smuk, ligner en bestemt dame der ikke finder sig i noget Hun ser speciel ud, men det fungerer rigtig godt, har dog aldrig set hendes sculpt uden modding...Synes stadig godt om det, vældig flot arbejde og en smuk face up :3
Pawky
Antal indlæg : 11 Age : 31 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 13/07/11
Emne: Sv: Gemma (notdoll Ligaya) Lør Jan 26, 2013 8:07 am
Hvor er hun bare fin!!! Elsker hendes øjne og wig *A*
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Gemma (notdoll Ligaya) Man Jan 28, 2013 8:26 am
Hvor er hun bare flot! Hendes øjne er super smukke. Mange gange tillykke med hende.