Ja så kom der efter LAAAAAAANG tid noget fra mig igen XD
Ja jeg har opdaget det med AhJoo's wig i et af billederne ^-^''
Lyset var ikke så godt og nogle af billederne er ikke helt de bedste..undskyld! >.<
Det er en lille historie om noget fra ChunHei's tideligere liv inden hun startede ud som model.
Håber i kan lide den!
Alt ris og ros er velkommen :3 det er jo altid rart at blive bedre!
-------------
ChunHei: *sitting and reading a letter she just recieved* (*sidder og læser et brev hun lige har fået*)
ChunHei: *puts letter aside and angrily looks out the window* ... (*ligger brevet fra sig og ser gnavent ud af vinduet* ...)
ChunHei: *becomes sad after a bit* (*bliver trist efter lidt tid*)
ChunHei:....
AhJoo: *walk in* Ah, There you are ChunHei! (*kommer gående ind* Ah, der er du ChunHei!)
ChunHei:....*gives no response* (...*svare ikke*)
AhJoo: ChunHei?? O.o
AhJoo: *pokes ChunHei* What's the matter? (*pokes ChunHei* Hvad er der i vejen?)
ChunHei:....*trying to hide her emotions* (... *prøver at gemme hendes følelser*)
AhJoo: Something you can't tell me? (Noget du ikke kan fortælle mig?)
ChunHei: Oppa...*turns her head a bit* (Bror...*vender sit hovede lidt*)
AhJoo: Yeah? (Ja?)
ChunHei: *hesitates a bit* (*tøver lidt*)
AhJoo: *getting worried* What's wrong? (*bliver bekymret* Hvad er der galt?)
ChunHei: here *hands letter to AhJoo* (her *rækker brevet til AhJoo*)
AhJoo: huh?!
AhJoo: *reads letter* (*læser brevet*)
AhJoo: THAT BASTARD! *is getting really angry* (DEN IDIOT!!/DET SVIN!! *bliver rigtig sur*)
AhJoo: *angrily stands up* That rotten bastard!!! (*rejser sig vredt op* det rodne svin/den rodne idiot!!!)
ChunHei:...oppa?... (....bror?....)
AhJoo: *turns to leave* I'll get him!!! (*vender sig om for at gå* Jeg skal få ram på ham!!!)
ChunHei: ...huh? *realises her brothers murderous aura* (huh? *opdager hendes brors morderiske aura*)
ChunHei: *stops AhJoo from leaving* Oppa...It's Ok!! >.< (*stopper AhJoo fra at gå* Bror..det er ok!!!)
AhJoo: *stops* (*stopper*)
AhJoo: It's Ok? *angry voice* (Det er Ok? *vred stemme*)
AhJoo: *turns to his sister* It's Okay? (*vender sig mod sin søster* Det er Ok?)
AhJoo: That idiot dumped you 3 years ago for some upcoming actress! Now that it shows that that actress didn't become famous, he want you back now that you have gained the title as Korea's top model and have become world famous!! How can you say that is Ok? (Den idiot slog op med dig for 3 år siden, for en eller andet ny skuespillerinde! Nu hvor de viser sig at hun ikke blev berømt, vil hav have dig tilbage nu hvor du har fået titlen som Koreas top model og har fået verdens success!! Hvordan kan du sige der er Ok?)
ChunHei: *nervously laughs still a bit sad* I know....It sounds stupid... i'm scared... (*griner lidt nervøst men er stadig trist* Ved jeg...Det lyder dumt...jeg er bange...)
AhJoo: *becomes soft again* sorry... (*bliver blød igen* undskyld)
ChunHei: Q.Q
AhJoo: *hugs his sister* (*krammer sin søster*)
AhJoo: Don't be scared, I'll make sure that bastard will never get near you! (Du skal ikke være bange. Jeg sørger for at the idiot aldrig kommer i nærheden af dig igen!)
ChunHei: *hugs her brother tight* Oppa....thanks... (*krammer sin bror mere* Bror...tak...
OMAKE:
LOL med to dukker hvor den ene er meget stram og den anden ikke kunne holde balancen kan det nogle gange blive svært at lave den rigtige pose XD