≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤
+6
Kurisu
AnMaNi
mariapige
mystearica
Mika
Hirin
10 deltagere
Forfatter
Besked
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 5:09 am
tog lige nogle nye billeder af AhJoo i dag.
valgte at lave dem i sort/hvid efter som han stadig ikke har fået brune øjne ^-^'' samt fordi jeg gerne ville vise hans dejlige nye hænder frem og jeg synes effekten var meget god. sorry for lidt ensformige poseringer >.<''
Omake:
Sepia:
Cyanotype:
Håber i kan lide dem :3
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 7:19 am
Whooa : O I'm in Luff with his hands <3 dikadoll siger du hmm dem havde jeg ikke hørt om : D har længe kigget efter nogle jointed hands. fede effekter med vinkler og sådan : ) ser ud til at de er rigtig lækre at arbejde med! :3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 7:27 am
hehe jeg er virkelig også glad for at jeg købte de hænder <3 Dikadoll er rigtig gode og dejlige at handle med. Hænderne kan 100% anbefales. De hænder jeg har er NS-P og de er ikke helt 100% god i resinmatch til Souldoll men man ligger faktisk ikke helt mærke til det.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 7:34 am
de er flotte det ser ud til at man kan få nogen gode poseringer ud af dem
mariapige
Antal indlæg : 3 Age : 58 Geografisk sted : danmark Registration date : 11/06/10
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 7:22 pm
Flotte fotos! Jeg er også helt vild med sort/hvid – det gør et eller andet ved billederne, som forsvinder, så snart du ”kommer farve på”. Jeg kan godt forstå, at du er glade for hænderne!
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 7:30 pm
Fine billeder, jeg kan rigtig godt li' det i sepia! ^^
Hirin
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Lør Jun 19, 2010 8:28 pm
mange tak for de dejlige kommentarer :3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Man Jun 21, 2010 6:18 am
Enig med AnMaNi - Sepia billedet er virkelig flot.
Det er nice med de hænder der, at man kan folde alle fingrene sammen til en knytnæve uden at fingrene glider tilbage hvis I forstår. Altså ligesom når man forsøger at bøje en arm, men at den sådan glider lidt tilbage så den ikke sidder helt hvor man ville have den. >_< Men rigtig nice at de hænder kan.
Hirin: Burde han ikke snart få noget tøj?
Hirin
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Man Jun 21, 2010 7:32 am
Kurisu: haha mange tak og jo han burde snart få noget tøj, skal bare lige tage mig sammen til at sy noget ^-^''
Guest Gæst
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Man Jun 21, 2010 8:18 am
Dejlige naturlige poseringer med hænderne, har set hvor det ligner kræmpetrækninger (bare for at overdrive en smule, men ja det så ikke for godt ud) og man bare tænker "wtf?..."
Syns ikke det gør så meget at han ikke posere mere da der er generelt er mere fokus på hænderne. Dejlig er han og post endelig flere billeder af den lille godte! ^w^
Hirin
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Man Jun 21, 2010 8:44 am
mange tak Ruki. ja jeg har også set mange som ikke har gjort det helt godt med at posere jointed hands. XD
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Tirs Jun 22, 2010 8:33 am
arg misundelse over han vidunderlige hænder!!!! Vil også havde sådan nogle!
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Tirs Jun 22, 2010 9:40 pm
Smuk dreng du har Og de hænder er fede, jeg har længe selv overvejet at købe et par- men prisen afskrækker mig altid. Men de er da vist alle pengene værd
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Tirs Jun 22, 2010 10:42 pm
Enormt lækre hænder, overvejer selv at få fat i nogle, winddolls der ligger i frankrig handler jo med Dikadoll, men er bare lidt usikker på om de kommer til at passe en AOD drenge krop. 2 billed er rigtig nice for kameraet kun er fokuseret på hånden, og dine omakes er helt klart de flotteste
Lotterotten< whats with the age xD? 99år ahaha
Hirin
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Tirs Jun 22, 2010 10:44 pm
Isabella: de kan klart anbefales!!! :3
Lotte Rotten: de er vidunderlige! de er 100% alle pengene værd, og man kan udtrykke sig så meget bedre med de hænder end de normale ikke jointed hænder XD
Kirie: der er også Angeldolls (UK) som handler med dem, og det er derfra jeg købte mine. Der er en tråd inde på DoA hvor der bliver snakket (og vist billeder) af dikadoll hænder med diverse andre company'r så man kan se hvilken skin tone fra Dikadoll der passer bedst og angående størrelse af hænder.
Shauni
Antal indlæg : 23 Age : 44 Geografisk sted : Bramming, DK Registration date : 06/06/10
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤ Ons Jun 23, 2010 8:30 pm
Han er bare sej! Og virkelig flotte billeder! Kan lide nr.3, der ligner han slet ikke en dukke
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: ≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤
≥:: One Of A Kind (Souldoll Double Kanguk + Dikadoll jointed hands)::≤