ENDELIG ER HUN HJEMME!
Meget før end hvad jeg havde regnet med.
Fik af vide 13 april at hun var sendt af sted, fuldte hendes tur og den 15 april var hun i Danmark og den 16april(idag) var hun så min!
Jeg snød tolden Muhahahaha ^.^
Ingen told på hende så hun blev hurtigere min end forvente!
Det var dog en hård dag at få hende.
Hun ankom til mine forældres adresse(har den da den er fast selv om ejg bor ude) i mellem 08:30 og 09:00.
Så der ringede min mor også til mig for at fortælle mig det.
jeg var godt nok søvn dunkle lige der. havde kun sovet små 2 timer da jeg er et nattedyr og ikke skulle i skole.
Dog skulle jeg noget først og ikke før omkring klokken 16:00 og 16:30 fik jeg endelig begyndt at åbne hende og taget billeder i mens jeg var ude hos bedsteforældrene.
Hun er lige som jeg vil havde hende og jeg er allerede meget glad for hende.
Hun havde godt nok ikke lige den wig jeg havde håbet på, men den hun har er også meget nice til hende!!
hun ligner dog nogen steder lidt et anoraksi offer desværre, men hun ser stadig smuk ud
Jeg havde gået og tænkt over hvad hun skulle hedde og Havde fundet på et navn jeg håbede ville kunne bruges.
Det var Cherrie.
Det passede perfekt til hende.
Min mor kom så med et ekstra navn til hende Lee.
Det navn var jeg også helt solgt over.
Så hun kom til at hedde Cherrie Lee
Her kommer så udpakningsbillderne (nøgen dukke vil forkomme):
Den stolte ejer med kassen!...eller den meget stolte, glade(selvom det ikke ser sådan ud) og utrolig trætte ejer med kassen. hehe
(blev under billedet irriteret af min morfar, som syntes det var sjovt at prøve at få mig til at smile/grine. NOT FUN!!)
Kassen!
Kassen nu åbnet...Spændningen stiiger!!!
Kassen i kassen nu ude af kassen.
Kassen i kassen nu helt pakket ud af det beskyttene omslag.
Den åbne kasse i kassen!!
>trommevivl for at øge spændningen<Det første øjet skuer af ting
Se på min lille indpakket i bobleplast mumiedukke. Din stakkels
Tingene der havde været i kassen.
Min nye skønhed til resten af min skøne dukke familie...dog stadig mumie
Mumie nu hevet ud ad kassen.
ARGGGG nøge dukke
...damn girl your are lookingen good!
Og her er har hun så fået tøj på...lige hvad jeg kunne finde der passede til det lille pus.
Cherrie Lee smiler:Hello everybody
Lige lidt spam...
...Og lidt mere spam!
Cherrie Lee: Se you all later
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
BONUS:
Min mor havde været så vildt sød at købt Sushi til mig til aftensmad for at fejer Cherrie Lee.
Total mums