Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Tirs Maj 19, 2009 9:16 pm
Mere Balthazar og Joey. Beklager ensformigheden, men var ret glad for baggrunden. ;D
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Sidste billede her passer ikke helt ind med resten, men synes det er fedt:
Tak for kigget!
Gæst Gæst
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Ons Maj 20, 2009 1:21 am
Damn. Jeg elsker bare dine drenge T _ T<3
Flotte billeder og god belysning hele vejen igennem :3 Der er nogle af dem der er lidt slørrede men det gør egentlig ingenting xD Super fed baggrund =w=~b
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Ons Maj 20, 2009 2:49 am
Enig: megalækker baggrund :3 Den passer godt til de to x3 Ellers er det også nogle lækre billeder ^^
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Ons Maj 20, 2009 3:56 am
... En og anden dag, der forlanger jeg altså en forklaring på alle de tal XD
Nå, men skønne billeder! Er stor fan af Baltazar - de øjne er ikke til at stå for <3 Og Joey er blevet så nice. Elske den wig til ham, de får ham til at skille sig ud og farven klder ham ^0^ Hvad angår billederne, så må jeg give dig ret i, at baggrunden er nice! Det er en lækkerlækkerlækker gammel Volvo! Og egentlig gør det ikke så meget, at billederne er så ensformige, selvom det ville klæde dem, hvis Joey havde skiftet pose på de to sidste billeder af ham ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Ons Maj 20, 2009 4:41 am
Joey er så dejlig, kan godt lide det du har fået frem i ham, selv om han har så lukkede øjne.
Også fed baggrund, den klæder dem begge godt.
Baltazar er også fin, har dog lidt svært ved at tage ham alt for seriøs med den kanin hat på hehe, det virker lidt malplaceret til ham med de kanin øre syntes jeg.
Men fed shoot. Er vild med billederne med bilen i baggrunden, den røde farve gør sig godt til dine mere mørke drenge.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Tors Maj 21, 2009 5:06 am
Aha, det var da en fed og alternativ brug af en bil som baggrund. Og fin titel. Den tog mig lige lidt tid (og muligvis en googling på Volvo/Amazon 121 ;-)) at regne ud, men relevant er den jo. Begge drenge er dejlige. Mmmm, detaljer. ;-) Jeg har det lidt underligt med Joey i Ludes jakke. Hvilket i øvrigt er ret cool - det betyder jo virkelig, at jeg forbinder visse ting med ham (og andre ting med dine andre knægte). :-)
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Tors Maj 21, 2009 6:33 am
Wraah, Joeey 8D *grabby hands* Han er lavet af dejlig, jeg synes virkelig, at den isblå paryk klæder ham - og der skal alligevel noget til, før jeg bryder mig om dukker med helt blåt hår. Hvad siger Lude for øvrigt til, at du pimper hans jakke ud? Den klæder i hvert fald Joey, og jeg synes, den passer (overraskende) godt til huens mønster. Do like! Baltazar er bare cool og klo... agtig. Okay, jeg har haft en lang dag, så jeg må bare slutte med endnu et "wraaah, Jooeey", for jeg kan ikke finde på noget bedre at sige på givne tidspunkt. XD Dine drenge er fantastiske! :D
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Lør Maj 23, 2009 2:39 am
Whee, tak for kommentarerne! :3
Charlie - Takker! ^^ Som Mary har luret via Google, så refererer 121 til modelbetegnelsen på Volvo amazonen, som jeg har brugt som baggrund. ^^ Amazon er det uofficielle navn, da der allerede fandtes et motorkøretøj med det navn, og derfor er de officielle navne fx 121, 122s, 221 osv. 121 er todørs sedan-modellen. 122s er den med sportsmotoren, 221 er herregårdsvognen (stationcar) og min yndlings osv. Bla bla biler. Du har ret i det med poset, det holder jeg øje med næste gang.
Heceta - Hæ, takker! ^^ Jeg har mine overvejelser om kaninhatten, da den måske er lidt for nuttet til ham. Han skal have en anden hue (for han ser så fiiin ud i huer 8D), men indtil videre går den her an. Måske prøver han også at være lidt selvironisk ...
Balthazar: "No shit, Sherlock."
Mary - Tillykke, du har vundet en kop te. 8D Ja, pudsigt med jakken. ^^ Synes den passede ind i looket; sådan lidt klassisk pånk råk. :3 Dog er det kun et udlån, ellers ville Lud sikkert bare blive ked.
Lude: "He can just get his goddam paws off my jacket!" *lægger armene over kors*
... eller frustreret. XD
Haruka_Kite - hæ, takker! Er glad for du kan lide ham. ^^ Parykken kræver lidt tilretning, den er ret uformelig som den er nu - hence hvorfor han har hue på. XD Lud er okay med at låne sin jakke lidt ud, men tror han savner den lidt....
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Lør Maj 23, 2009 5:57 am
Syntes de er godt og mega fed (og sjov) baggrund. Den eneste jeg savner er nok posering af armen din Bix. Vil gerne selv gerne have en Bix, så er vild efter at se mere af armen ^^ Gode shots ellers.
Mariko
Antal indlæg : 29 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Lør Maj 23, 2009 10:27 am
Rigtig fede billeder! Kan godt lide baggrunden, og at dukkerne bare er super flotte og gennemførte ^__^
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Søn Maj 24, 2009 9:24 pm
Uh lækker bagrund med lækker forgrund Ja Joey er godt nok lækker med det blå hår, som Heruka_Kite siger har jeg det også lidt anstrengt med sådanne farver, men det virker afdæmpet på ham. Mht til Volvoen, har du ikke også poseret foran gitteret på den
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Lør Maj 30, 2009 8:44 pm
Hvor er dine drenge altså baer lækre xD Det er jo guf for øjet at se dine billeder Synes ikke der er så meget ensformighed, beggrunden er fed, og vi ser dem fra forskellige vinkler Synes du har poseret dem til strækkeligt forskellige til at se dem fra alle sidder og se deres fede stil Virkelig gode billeder!
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Fre Jun 12, 2009 7:12 pm
Du ska ikke beklager ensformigheden, silly- det er skønne billeder- som altid!^^ Dine drenge er enormt dejlige! Og er det et Misfit skateboard jeg ser i det ene photo?!! Nicey!!
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Søn Jun 28, 2009 11:48 pm