Emne: Vis os dit nyeste sy-projekt! Fre Jan 09, 2009 8:49 am
Kan huske vi havde en tråd lignende på det gamle RG og syns det var en god tråd da man kunne få inspiration af andre til ens dukketøjs design og lign. Så om det er til pier eller drenge, sd eller msd post det her! (^^
Kan starte med at lægge ud:
Har her idag syet en vinterjakke til Ayumu ^^
Sidst rettet af Ruki Fre Jan 16, 2009 3:39 am, rettet 1 gang
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tirs Jan 13, 2009 3:29 am
Jeg vil da også lige være med ^_____^ Har haft gang i en lille kjole til Oakley, med påsyet perler, tyl, og noget andet grovere tyl eller hvad med nu skal kalde det, sammen med nogle hvide satinbånd og et 'hårbånd' ^___^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tors Feb 12, 2009 4:20 am
aww.. I syr altså alle sammen såå godt! Q__Q I forhold til mit x'D
En brun bluse, med korte ærmer.. den er blød xD og har lidt pynt på sig!
En hvid blød bluse, uden ærmer, og en smuk rullekrave (at være stolt!!) x'D
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Feb 16, 2009 1:31 am
Har brugt hele morgen på at prøve at sy en Kimono til Dina, den er ikke færdig endnu:
Har også givet hende øjenvipper på, hun ser meget mere feminin ud nu^^ Nogen der har nogen ide'er til hvordan jeg kan få det til at ligne Kimono lidt mere? Lige nu minder den for meget om en morgenkåbe >.<
Gabriel
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Feb 16, 2009 2:09 am
En kimono går til fødderne hvis det skal være rigtig og så er det et bredt bånd ( ved ikke havd det hedder rigtig ) man bruger rundt om som bindes på ryggen. elelrs ser det godt ud syns jeg
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Feb 16, 2009 2:14 am
uh, i know nu prøvede jeg også at lave den i en mere gotisk stil, a la cosplay ^^'
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Feb 16, 2009 3:24 am
"det brede bånd" hedder en "obi", og hvis den skulle være som en "traditionel" kimono var både formen og ærmerne også forkerte...
Jeg synes den er flot som den er: á la cosplay, som der blev sagt.
(ps:Kan vi ikke få et nærbillede af hvordan du har lavet de der ærmer? ~_~)
Dionza
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Feb 16, 2009 5:09 am
ih mange tak ^^
Jo da:
Har sådan set bare lavet 2 firkanter, en stor og en lille, hvis du forstår ^^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: cotton candy kjole (MSD) Man Mar 09, 2009 12:01 pm
Her er en kjole til min Amelia (DOD Twingkey) inspireret af Dollmore kjole ^^ Den er ikke færdig endu - skal lave en anded del af nederdel på over-kjole :3
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Mar 09, 2009 12:14 pm
Gabriel skrev:
En kimono går til fødderne hvis det skal være rigtig og så er det et bredt bånd ( ved ikke havd det hedder rigtig ) man bruger rundt om som bindes på ryggen. elelrs ser det godt ud syns jeg
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Fre Mar 13, 2009 9:54 pm
flame-angel - WOW O_O Den er flot! Er det "frihånd", eller har du mønster el. lign.? Den er mega flot i hvert fald!
og tak for de gode kimono-links ^^ der er vidst inspiration til mit næste projekt : D
flame_angel
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Mar 23, 2009 4:35 pm
Ziggimaguagua skrev:
flame-angel - WOW O_O Den er flot! Er det "frihånd", eller har du mønster el. lign.? Den er mega flot i hvert fald!
og tak for de gode kimono-links ^^ der er vidst inspiration til mit næste projekt : D
Jeg har brugt en almindelig "Alice-dress" mønster og ændret den - den blev meget ændret speciel på øverst kjole ^^ det tog noget tid faktisk til at ændre alle nederdele, så de passe sammen, men øverst del var næsten uændret - speciel på nederst kjole:) Her er den med færdig look :
Ziggimaguagua
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tirs Mar 24, 2009 12:25 am
wow ; _ ; den er smuk!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tirs Mar 24, 2009 1:37 am
flae_angel: wow den er rigtig flot. Mange detaljer. smukt
flame_angel
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tirs Mar 24, 2009 9:11 am
tak:) Jeg er glad for at høre at folk kan godt lide den^^ min næste projekt blive vel noget for Kara (forhåbenligt)
flame_angel
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Jul 05, 2010 4:17 pm
jeg har alrede postet den her i fotogalleri, men så er den her min MSD "Holy army set" (inspireret af DoD tøj og "Trinity Blood"):
Comments are welcome^^
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Flotte ting Tirs Jul 20, 2010 1:42 am
Ihøh .. det er snyd jeg er kun 11 og er verdens dårligste menneske til at sy.. Det er bare sådan nogle flotte ting i kan lave. Meget kreativt og flot, jeres dukker bliver glade .
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tirs Jul 20, 2010 6:03 am
Mine seneste sy projekter:
i maj til SVS
Nahiko og Yuya der henholdsvis cosplayer Alice og Raven fra anime'en Pandora Hearts. Det var lidt noget hastværk og derfor ikke perfekt... Det eneste hvide stof jeg havde travler som man sikkert kan se, helt vildt. og nåede ikke at sy krave på Raven's kappe, og kom desuden til at male det foreste i søl, for langt nede. Og havde self også glemt hans hat, fordi Hirin havde lånt den og efterladt den et sted jeg ikke kunne finde den.
her i juni til træf i den Japanske have
Ville gerne have lavet yukata til alle mine 4 dukker, men nåede kun to... og er nu glad for jeg ikke slæbte alle 4 med, bare 2 var en smule besværlige, at slæbe rundt på.
Den seneste er denne yukata
lavet til salg af min YDER.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Ons Jul 28, 2010 7:18 am
Jeg indrømmer gerne at mine sy-evner stadig må ligge gemt et sted indeni, for jeg laver mange fejl (Jeg skal f.eks. have min mor til at tråde symaskinen, fordi jeg altid glemmer hvordan man gør xD) Men jeg har været ved at sy lidt tøj til mine dukker, langt fra imponerende, men jeg er tilfreds med resultaterne.
Jeg har syet den bluse han har på indenunder, på maskine:
Jeg burde nok ændre min fremgangsmetode, lige nu bruger jeg ikke mønster, men klipper/tegner bare rundt om dukken, og syer så indtil det passer. Det kræver flere forsøg, så jeg finder snart nogle mønstre jeg kan scanne ned.
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Søn Jan 02, 2011 4:01 am
Er lige pt igang med at transformere dele af en BH om til en hofteholder. Underholdende to say the least ^w^
Blonden forrest er til en mere eller mindre matchene blonde trus. Der vil også komme et par over-knæ strømper til dette sæt.
Der er også tilhørende hvide lange strømper til, dog har jeg intet billede af dem. Dukker nok op i en billed serie på et tidspunkt alligevel.
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Man Jan 17, 2011 6:48 am
Hehe ^^ så jeg blevet færdigt med noget specielt til Laci: HELLO KITTY!!!
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tirs Jan 18, 2011 1:49 am
ÅH Zhea-chan det er bare så mega nuttet QwQ ! <3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Tors Mar 17, 2011 5:07 am
dæmon tøj beklader de dårlig billeder de er taget med mobil jeg fik iden fra en yaoi og så gik jeg bare igang med at forsøge mig med at sy. det mit første forsøg i at prøve at lave noget helt rigtig ^^
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Lør Mar 19, 2011 1:23 am
whuuut xD Awesomeness wolfy!!! vidste ikke du kunne sy OwO
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Vis os dit nyeste sy-projekt! Lør Mar 19, 2011 9:02 pm
jeg kan sy nok til at lave noget der lininger bare ligt cosplay kustymmer ^^;;