Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Taske projekt Man Aug 17, 2009 2:12 am
Jeg mente jeg havde brug for en transport taske til min abjd, så jeg fik mig sat for at lave en, skal loige notteres det hele er lavet i fri hånd, uden mønster :3 den er stadig ikke helt 100% færdig mangler lige nogle småting Det tog endelig ikke så forfærdelig lang tid at komme dertil hvor jeg er nået, men syntes resultatet indtil vidre er blevet rigtig godt, så ville lige dele det med jer :3
Mangler stadig skulderstroppen, men glemte at købe materiale til den
enden skal syes ind så man ikke kan se den
Skal også havde syet nogle silkebånd (eller noget andet) i, til at binde ham fast med
I bunden har jeg fået en plade (til støtte), skal lige have syet noget stof uden om og noget skumgummi eller noget andet blødt ind i
som i kan se ser enden ikk så pæn ud på grund af det løse stykke lynløs, men som sagt bliver det gemt væk :3 tror også jeg vil sy enderne tæt ^^
det var det i første omgang vil opdatere når jeg er helt færdig ^^ tak for kigget :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 2:22 am
Det ser da rigtig godt ud!!
Det inspirere mig rigtig meget til hvordan jeg skal lave min bære-taske til Nathan! Og så kan jeg rigitig godt lide det sorte stof du har brugt OwO
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 2:32 am
PrinceNaru skrev:
Det ser da rigtig godt ud!!
Det inspirere mig rigtig meget til hvordan jeg skal lave min bære-taske til Nathan! Og så kan jeg rigitig godt lide det sorte stof du har brugt OwO
Ih tak, det er også noget utroligt dejligt stof, lidt dyrt, men lige til at overkomme :3 ligger lige en liste op af priserne når jeg kommer hjem :3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 2:34 am
uhh det er du da kanon til! ^^ tak fordi du lige postede nogle billeder, undrede mig lidt om hvordan du ville kunne lave en transport taske eftersom jeg har læst lidt inde på DoA at der er mange der synes det er svært XD kan helt vildt godt lide det stof du har brugt (det sorte)! glæder mig til at se når den er 100% done ^-~b
Shiku
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 2:45 am
Hirin skrev:
uhh det er du da kanon til! ^^ tak fordi du lige postede nogle billeder, undrede mig lidt om hvordan du ville kunne lave en transport taske eftersom jeg har læst lidt inde på DoA at der er mange der synes det er svært XD kan helt vildt godt lide det stof du har brugt (det sorte)! glæder mig til at se når den er 100% done ^-~b
TRO mig Hirin :3 det var meget SVÆRT haha, specielt med at få foret og stoffet uden på syet sammen men fik det gjort heeh ^^
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 2:52 am
Shiku skrev:
Hirin skrev:
TRO mig Hirin :3 det var meget SVÆRT haha, specielt med at få foret og stoffet uden på syet sammen men fik det gjort heeh ^^
den er skam også blevet helt vildt flot så det er vel det værd?! ^^
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 3:18 am
nøøh den blev da mega flot..hmm, overvejer om også at lave en til min dukke til den tid han kommer (kommer an på så meget ^^) og hvordan man nu gør XP, men hvis du engang fik lyst til at lave sådan en slags rygsæk til at have dem på ryggen så send endelig en guide til også (hvis man gider selvfølgelig ^^) XP
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 4:29 am
Wow, godt klaret!
Jeg synes, den ser rigtig fin ud
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 8:02 am
Wow det er du da god til X'D selv om der er lidt fejl her og der så ser det rigtig flot ud
Shiku
Emne: Sv: Taske projekt Man Aug 17, 2009 10:18 am
mellaney skrev:
nøøh den blev da mega flot..hmm, overvejer om også at lave en til min dukke til den tid han kommer (kommer an på så meget ^^) og hvordan man nu gør XP, men hvis du engang fik lyst til at lave sådan en slags rygsæk til at have dem på ryggen så send endelig en guide til også (hvis man gider selvfølgelig ^^) XP
det kommer den skam også til at blive (altså en rygsæk af en art) skal bare lige have fat i stroppen ^^ angående guiden, så skal jeg da prøve om jeg kan lave en, ved ikke lige hvordan da jeg lavede tasken i fri hånd, men vil da gerne prøve :3
dark_dream skrev:
Wow det er du da god til X'D selv om der er lidt fejl her og der så ser det rigtig flot ud
fejl, næh det er der ikk noget af heeh, den er bare ikke helt færdig endnu som jeg skrev øverst heeh, mangler som sagt stadig lidt småting på den :3
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Taske projekt Tirs Aug 18, 2009 8:11 am
shinku: hov undskyld det var mig der ikke lige så det (O///O)
Shiku
Emne: Sv: Taske projekt Tirs Aug 18, 2009 9:04 am
dark_dream skrev:
shinku: hov undskyld det var mig der ikke lige så det (O///O)
haha det går nok, ingen har taget skade af det :p btw jeg er shiku :3, shinku er en anden, der er efterhånden et par stykker der har byttet rundt på os tihi