tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny]
+11
jeanet kaulitz
Heceta
Akatsuki
Isabella
AnMaNi
Manna
Anori
Opiya
kittey
Nalilou
Haruka_Kite
15 deltagere
Forfatter
Besked
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 8:01 am
Jeg solgte for lidt tid siden Mahas gamle shell for at kunne købe hende en ny, der passede karakteren bedre - og hvor dukken for øvrigt lignede hendes far og ikke Jae Suk. x'P Jeg er så utterly hjernedødt betaget af hende (noget der vil afspejle sig i teksten ved nogle af billederne....), efter Leechy gav hende en over-nuttet faceup, at jeg ikke har så meget andet at sige, end at hun er perfekt. 8D Her har I så min lille pige. <3 Jeg undskylder på forhånd de mange fotos og den noget voldsomme kontrast i billederne.
Mr. Moose & Mr. Bunny - lille Mahas bedste venner
Boo 8D <3
Selvom man er 5 år gammel og stor, er en middagslur nu meget god af og til...
Og 1, 2, 3...!
( @3@);;;
( TAT) !
Pyh...
"Tumbling? Me? Noeh way!"
Maha er jordens nemmeste barn. Hun rydder endda op efter sig selv. :3
Seriously, sådan en unge vil jeg have en dag. 8D
*marching off*
Tusind tak for kigget!
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 10:31 am
AHH I love how she rolls in the pic <3 soooo prettyful. I'm glad she's back ^_^ she seems perfect now
kittey
Antal indlæg : 181 Age : 31 Geografisk sted : Ringsted Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 10:49 am
She is absolutely adoreable ö <3 og jeg elsker virkelig billede nr. 3 !
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 10:55 am
jeg ELSKER billede 5-8. SÅ kært <3 og virkelig godt flow i billederne. Det gør det meget livagtigt ^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 6:01 pm
Nuuuurh ;A; *smelte* Hvor er hun dog dejlig! Og fantastiske billeder! ^__^
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 8:35 pm
Hun er rigtig kær <3 Det er en super sød mold, og dine poseringer er bare rigtig gode ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 03, 2010 11:14 pm
Fantastiske billeder, elsker kontrasten, poseringerne og Maha!!! Tillykke med hende, hun er så dejlig, jeg har bare lyst til at putte hende i lommen og stikke af!
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Ons Maj 05, 2010 9:39 am
ARg kunne dø over hvor kær hun dog er.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Ons Maj 05, 2010 9:47 am
Hvor er det en sød, lille historie, og hun er uden tvivl super kær. Du laver nogle rigtig lækre poseringer med hende, der ser realistiske ud, men med masser af bevægelse. Det synes jeg selv er vildt svært. Elsker billede 5, 10 og 12.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Ons Maj 05, 2010 5:55 pm
Fantastiske billeder, sikke en dybde og skarphed, uha det er kræs......
Og tillykke med hende, hun er super skøn, og hendes face up passer så godt til hende. Du posere hende dejligt livagtigt, og hun virker "legende og glad". Glæder mig til at se flere skønne billeder af hende
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Tors Maj 06, 2010 3:36 am
skøn den lille trold! Gode dejlige varierede billeder. Så kan man rigtig se hvor lækker kroppen er
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Tors Maj 06, 2010 4:08 am
nogen gode billeder og gode levende poseringer
rigtig godt arbejde ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Tors Maj 06, 2010 5:25 am
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <3 <3 <3 Hun er alt for sød Der er en rigtig god "bevægelse" i billederne Hun ser meget levende og legende ud ~
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Fre Maj 07, 2010 1:55 am
Wow, det var da helt fantastisk, at folk synes så godt om min lille pige. :'3 Tusind tak skal I have! =D
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Fre Maj 07, 2010 8:19 am
Århh, hvor er hun bare alt for dejlig! Tillykke med hende. ^^ Det er nogle virkelig søde billeder. Elsker de billeder, hvor hun slår kolbøtte. XD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny] Man Maj 10, 2010 8:22 pm
Jeg er med på kolbøtte-vognen! Det er super godt lavet. Tillykke med hende; hun er rigtig kær.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny]
tumble! [Maha//Littlefee Rachel - guest stars: Mr. Moose & Mr. Bunny]