Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Den vildeste gave EVER ! Fre Jan 09, 2009 9:15 pm
Ja så kom Xandorram og besøgte mig dagen før de andre kommer til mit fødselsdags træf. Og den lille pus havde jo gaver med til mig.
Først var der en noget så fiiiiin pink paraply til Candy. Så var der utroligt flotte læder sko til Leonidas, han er SÅ hot i dem!
Og så var der også en gave til mig. Og aldrig har jeg i mine dage været så tæt på at tude over den gave. Xan har i lang tid hørt om min misundelse over hendes Damian, som er en Dim event elf head.
Og gu ve mig om hun ikke har købt en til mig Blev så utrolig glad og beæret over så flot en gave.
Så nu har Xan og jeg et hold tvillinger sammen, dog mangler jeg krop til min, men han har lige lånt til disse billeder.
Håber i vil tage godt i mod Lucian.
Og så lige en af ham sammen med hans bror Damian.
Undskylder for billed kvalitet, de er bare taget hurtigt da jeg ville dele min glæde ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Fre Jan 09, 2009 10:40 pm
tillykke med den fine gave
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Fre Jan 09, 2009 10:42 pm
Wow han er flot *__* Nice gave! Tillykke med ham
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Fre Jan 09, 2009 11:05 pm
sådan en gave vil jeg også ha ^-^ gi mig gi mig xD
eej..
tillykke med ham.. han er bare mega flot. og så den wig.. den er også bare sej
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Fre Jan 09, 2009 11:07 pm
wow!! sejt gjordt! xD Det er dejligt at få fede gaver, især når man ikke regerner med det!! xD
Tillykke!
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Lør Jan 10, 2009 12:22 am
Tillykke med ham, og tillykke med fødselsdagen også Det er virkelig en flot gave, jeg kan godt forstå at du er glad.
Det er ret sjovt, at selvom det er dem samme mold og samme faceup, så kan man stadig se hvem der har lavet hvilken faceup...eller jeg kan i hvertfald...
Jeg ærger mig over at jeg ikke kan komme med til træffet, men så håber jeg at i alle sammen får en rigtig hyggelig weekend.
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Lør Jan 10, 2009 12:43 am
Tillykke med fødselsdagen, Heceta!!! Gud, hvor er han skøn!!
Det er en utroligt flot mold.. og hvor er det en smuk gave at give en anden person! :´3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Den vildeste gave EVER ! Lør Jan 10, 2009 12:45 am
Nøj en fin gave ^-^ Hvor er han smuk <3 Synes virkelig hans faceup passer til wiggen.
Og de er vildt smukke sammen ~<3 wowwow.. de er ko begge to lavet af ... SMUK o\\(O3O)//o