Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: En gave til pheo Ons Sep 01, 2010 4:44 am
Ja jeg fik helt vildt lyst til at se hva man kunne lave i photobucket o.o og så så jeg at man kunne lave tale bobler ... Så ville prøve at lave en historie som jeg endelig fik tid til at lave >xD og hvis der er nogen der ikke ved det så bor pheo på en hylde ^^ https://resingarden.danskforum.net/fotogalleri-f2/pheo-s-hjem-t3310.htm .... den er meget lang xD....
Så må jeg så se om i kan lide det
vi starter med at lede efter pheo -w-
der som sædvanlig har en meget lang og kedelig dag når jeg er i skole...
men hun for da tiden til at gå -w-
altså faktisk er det et G fordi mit rigtige navn starter med G ^^"
End
juju
Antal indlæg : 15 Age : 31 Geografisk sted : roskilde på festivalpladsen ^^ Registration date : 05/08/10
Emne: Sv: En gave til pheo Ons Sep 01, 2010 6:21 am
nej hvor er hun sød og det ser virkelig hyggeligt ud...nogle lidt uskarpe billeder men det ødelægger ikke historien
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: En gave til pheo Ons Sep 01, 2010 6:22 am
Whee.. ;3 Hvor ser det hyggeligt ud..
Kan godt forstå Rigi, det må da være kedeligt at være alene hjemme hver dag.. x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: En gave til pheo Ons Sep 01, 2010 6:55 am
hvor er den dog søød, Pheo er bare for nuttet!! lige til at spise<3
Nogle af billederne er lidt uskarpe.. Har du makro sat til når du tagre billeder tæt på? men ellers intet! en rigtig sød story
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: En gave til pheo Ons Sep 01, 2010 7:09 am
ja, mit kamera har makro men hjælper ikke når jeg skal tage dem så tæt på. Og nogle af billederne hvor det er slørret i siden er det meningen ^^ Mange tak for jeres sød kommentare >w< håber der kommer flere OwO
;men syndes i at taleboblerne var gode eller skal jeg helt holde op med det? o.o
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: En gave til pheo Ons Sep 01, 2010 9:47 am
Rigtig rigtig kær billedhistorie! Pheo er bare nuttet! XD Jeg synes ideen med talebobler er ret fed, men nogle gange irriterede det mig lidt at de var sidelæns. XD; Det hjalp til stemningen da hun f.eks. hang på hovedet (fatter i øvrigt ikke at du turde det!), men ellers synes jeg det var lidt, mhm. Men ellers, fortsæt med dem! x3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: En gave til pheo Tors Sep 02, 2010 8:29 am
nice elsk på din story ^^
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: En gave til pheo Tors Sep 02, 2010 11:23 pm
sød og meget levende. Dejlig story.
Rigi-chan
Emne: Sv: En gave til pheo Fre Sep 03, 2010 12:33 am
Anori skrev:
Rigtig rigtig kær billedhistorie! Pheo er bare nuttet! XD Jeg synes ideen med talebobler er ret fed, men nogle gange irriterede det mig lidt at de var sidelæns. XD; Det hjalp til stemningen da hun f.eks. hang på hovedet (fatter i øvrigt ikke at du turde det!), men ellers synes jeg det var lidt, mhm. Men ellers, fortsæt med dem! x3
manga tak >x3 alle sammen
Anori: problemet er bare at hvis jeg vender taleboblerne så vender jeg også teksten >:I ... men jeg må hellere eksperimentere lidt mere med det