Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: hjemkomst {Angell-Studio Gus} Tirs Maj 18, 2010 6:22 pm
Han er endelig hjemme, men første lille dreng Han kom godt nok i går, men havde for travlt med at beundre ham end til egentlig at få lagt nogle billeder ind, eller tænke på min computer i det hele taget *chok* Han er simpelthen det smukkeste jeg nogensinde har set og kan ikke rigtig komme mig over ham, jeg ved der er andre der har det på samme måde. Jeg kan stadig ikke rigtig forstå at han sidder lige her på skødet af mig ^^
enough rambling; dette er så de første billeder af min Lacrimosa:
han ser så skeløjet ud på det sidste billede, men det er blevet rettet^^
enjoy
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
wow, han så søøøød, kawaiii >.< elsker den 2 billede ^^ så nuttet ^^ han er simpelthen for adorable >.< tillykke med din søde dreng Og hvor fik du den flotte kimono ?O.o den ser super sejt ud O.o
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
SQUEAL! Hvor er han skøn! Elsker også billede nr. 2 det er vildt kært ^w^
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: hjemkomst {Angell-Studio Gus} Ons Maj 19, 2010 4:33 am
mange tak ^^
Nuggie og flame_angel: tak for vifte og kimono er også fra angell-studio ^^ alle de ting jeg har bestilt derinde fra har været i perfekt stand, men kimonoen er rimelig besværlig at få på.. det to min veninde og mig tre kvarter at finde ud af hvordan alle tingene skulle sidde, og jeg er stadig ikke helt tilfreds
Maru: mange tak ^^ jeg elsker ham helt vildt
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: hjemkomst {Angell-Studio Gus} Ons Maj 19, 2010 6:20 am
Hvor er han bare dejlig! Meget sød på nr 2 billede. nr 3 er bare lidt sjovt da han er ldit skeløjet hehe
MAnge gange tillykke med ham. håber hun bliver glad for ham. OG glæder mig meget til at se mere til ham!
Første dukke er altid noget særligt
Guest Gæst
Emne: Sv: hjemkomst {Angell-Studio Gus} Ons Maj 19, 2010 7:29 am
Hehe, ja han er en smule skeløjet på billederne din lille skønhed, men det kan altid rettes på ^^ Tillykke med ham!
FifiIsBored
Emne: Sv: hjemkomst {Angell-Studio Gus} Ons Maj 19, 2010 8:53 pm
tak igen ^^
og bare rolig, har skam rettet dem, var bare lidt for doven den dag
Gæst Gæst
Emne: Sv: hjemkomst {Angell-Studio Gus} Tors Maj 20, 2010 2:04 am
STORT tillykke med ham >3<! Hvor er han fin xD
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08