Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tirs Jun 22, 2010 11:46 am
Mange af mine tidligere Storys har handlet om Dakota, Eric og Cherrie Lee. Det ville jo sige at Dennie jo blev glemt helt. Han har nu heller ikke rigtigt gjort sig meget synlig for tiden bare holdt sig lidt for sig selv.
Så kom han denne her aften hvor jeg sad på computeren og bare lavede ingenting næsten.
Mig sidder og ser billeder på sin computer af kedsomhed i stedet for at gå i seng. Høre nogen der rømmer sig for at få opmærksomhed.
Mig: Dennie?...er du ikke gået i seng endnu?.
Dennie virker meget nede: nej..kan ikke rigtig sove...kan vi snakke sammen? Mig bekymmet: selvfølgelig...
Mig trækker en stol ud.
Mig: her sid ned
Sidder meget nedtrykt. Mig: Dennie kære?
Dennie: jeg er ensom. Alle andre har nogen. Eric og Cherrie Lee har hinanden. Dakota og Gabriella har også noget til fælles ved at være væsner. Men jeg har ingen.
Dennie: Overhovedet ingen. Er der noget galt med mig?
Dennie: har jeg bare ikke fortjent at havde nogen?!
Dennie begynder at små græde: overhovedet ingen... T.T
Mig: Nej nej ikke græde! Bare rolig du skal nok få en. Jeg har en ide! Dennie: ..snøft...en ide??
Mig finder RG´s hjemmeside frem: Se her
Mig: Du kender RG´s hjemmeside ikke? Dennie: ..jo..? Mig: altså er det en ven du vil have eller er du mere over i at ville havde en kæreste?? Dennie forsigtigt: øhm...altså...jeg ville gerne havde en kæreste. Mig: OwO min lille dreng er blevet stor! godt så gøre vi bare sådan her
Mig trykker ind for at oprette en ny tråd og skriver "Kærestes søges.." Mig: Ser her vi opretter en tråd hvor vi skriver lidt omkring dig og at du søger en kæreste. Ligesom en dating side på en måde. Man ved aldrig om der er en der bider på. ^.^
Dennie:Er du nu sikker på det her? altså om siden er ærlig nok og at folk bare ikke skriver alt muligt pis? Mig: O.o øhm...rimlig sikker. Her inde er folk sød og det samme er deres dukker forhåbelig også Dennie: men jeg ser ingen gang godt ud. Q.Q Mig: jo du gør Den. Du ser fin ud..men hvis du virkelig føler sådan kan vi jo bare lave en ny faceup på dig? Dennie: Virkelig..det vil jeg meget gerne. OwO Mig: Jamen så gør vi bare det. Hvis det kan gøre dig glad.
Dennie sætter sig nu foran computeren. Dennie: må jeg godt kigge lidt rundt på siden? Mig: helt fint, men ikke for lang tid oppe. Hvis vi skal havde lavet en faceup i morgen skal du jo gerne være frisk til det. Dennie: okay helt fint
Dennie: Mange tak. Du er en god ejer. Mig: O///O tak! og du er en god dukke Dennie min egene. Hyg dig.
Sidst rettet af Isabella Tirs Jun 22, 2010 12:17 pm, rettet i alt 2 gange
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tirs Jun 22, 2010 11:59 am
Årh..! Putte..! Du skal da ikke føle dig så ensom..! Held og lykke.. ;3
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tirs Jun 22, 2010 12:15 pm
Stakkels Dennie, jeg håber han finder en!
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tirs Jun 22, 2010 6:44 pm
Nurh, hvor er han dog kær! Jeg håber også han finder nogen ^^
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 2:00 am
åhh hvor kært, gad vide om der ikke er en pige der har det på sammen måde XD
virkelig en skøn story, rigtigt sød, og meget sjov.. syndes det er fedt du selv "spiller" sammen med ham.. hehe
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 2:34 am
aww, stakkels Dennie! Jeg håber at han finder en snart, hvis ikke en kæreste så i det mindste en ven han kan bruge lidt tid sammen med <3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 2:35 am
kawaiii hvor kært og rart at se en story fra dig igen XD han er alsår en skøn dreng ><!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 2:35 am
ooo O: Jeg håber også at han finder en ^w^ Fed historie.
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 2:47 am
Ahw! Han måtte gerne være sammen med min Elisabeth... Men hun er jo død, så ved ikk lige hvor fedt det vil være for ham XD
God story Men hans tårer skulle nok have været mørkere i den belysning, men det er jo oss begrænset af hvad man kan i paint XD Håber at han finder en
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 5:42 am
ohhhh!! hvor er den skøøn! jeg elsker at han forstiller at være en dukke.. med faceup!!! det overgår jo alle mine storys! D:
det er en fantastisk story!!! får helt lyst til at lave en story nu >w<
Marha - det ville se ret sjovt ud.. din pige er 45 og Isabella's dreng er 65 - 70 (?)
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 5:46 am
Wolter - Højde og alder har INTET med kærlighed at gøre! D:
wolter Moderator
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 6:43 am
Marha - JOOO hvis det er 20 cm forskel! xD men alder er det ligemeget.. høhø.. ihvertfald hos menneskerne! 8D
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 6:50 am
I kan alle takke wolter for nogen at de ideer jeg har brug i min story. Det med at lavede lidt på ansigtet i paint fra wolter. (er bare ikke så god som hende) Det med selv at være en del af dukkers verden fra wolter. Det med at med lader dukker være dukker i en menneske verden også fra vores alle sammen kære Wolter. Så Wolter mange tak for alle ideerne. Du er en rigtig inspirations muse!
mange tak fordi i alle syntes om denne her lille story. Det var faktisk bare en hurtig en jeg ikke rigtig havde tænkt over, men det er jo meget normalt for mig.
Ja jeg håber at hans finder en kæreste eller en god ven.
Han er 62cm høj. Og nej størrelse og race betyder jo intet når det gælder kærlighed. tror mig så skulle i se Eric og Cherrie Lee der er 15 cm i mellem dem det er faktisk rigtig meget og ser sjovt ud når de står sammen. u
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 6:55 am
Hvis min pige var hjemme, tror jeg gerne hun da som det mindste ville starte som din kære drengs ven...
wolter Moderator
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 6:57 am
Isabella skrev:
I kan alle takke wolter for nogen at de ideer jeg har brug i min story. Det med at lavede lidt på ansigtet i paint fra wolter. (er bare ikke så god som hende) Det med selv at være en del af dukkers verden fra wolter. Det med at med lader dukker være dukker i en menneske verden også fra vores alle sammen kære Wolter. Så Wolter mange tak for alle ideerne. Du er en rigtig inspirations muse!
>///////////////////< <3 det er mig der takker! <3 Jeg er rigtig glad for at jeg kan være til rådighed! ^^ aww.. jeg er helt rørt! >w< Jeg er total lam for ord.. TwT (det ser man ikke så tit..)
Amano
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 7:00 am
hehe... tror du virker sådan på alle, selv på Linda, min Linda... hehe
dejlig story, og hvis du forsætter på den måde ender du en dag med at blive beder end Wolter XD
Isabella
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Ons Jun 23, 2010 7:09 am
Wolter jeg tror du er inspirations kilden til rigtig mange her på siden. Så det er so der takker dig! hehe dejligt at vide jeg har gjort dig lidt mundlam
Amano: Jeg tror aldrig jeg bliver bedre end Wolter synten altid hun finder på noget nyt Men man kan vel prøve heheh
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tors Jun 24, 2010 3:27 am
Isabella - Jeg vil hermed gerne takke dig for endelig at have fået Wolter til at tie stille xD *overrækker dig en kage*
wolter Moderator
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tors Jun 24, 2010 3:44 am
JEG ER HER ALTSÅ STADIG VÆK!!
Manna - giv mig så dén kage! :O Isabella & Amano - <3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Man Jun 28, 2010 8:32 am
NURH! <3 har lille dennie så fundet sig en sød kærste :,)
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Sv: Ensom og alene [Angell-Studio Abel] Tors Jul 01, 2010 3:48 am
Nurh.. sød lille storry, godt at han blev glad igen xD