I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong]
+4
Maru
Haruka_Kite
Isabella
AnMaNi
8 deltagere
Forfatter
Besked
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Tors Maj 27, 2010 11:36 am
Aoife har været lidt nedtrykt her på det sidste og ikke kunne sove fordi hun har nogle mærkelige drømme. Så jeg tog hende med ned i gården for at opmuntre hende lidt...
Aoife : *hums queitly* I wish I was on yonder hill, 'Tis there I'd sit and cry my fill...
Aoife : And every tear would turn a mill, Is go dtí tú mo mhuirnín slán...
Aoife : Shule Shule Shule aroon, shule go succir agus, shule go kewn shule...
Aoife : go dheen durrus oggus aylig lume, Iss guh day thoo avorneen slawn...
*Wiggles*
Aoife : Huhhnnn...
Aoife : I'll dye my petticoats, I'll dye them red...
??? : I... Aoife : And round...
??? : AM...
??? : FOLLY! Aoife : Wha!?
Aoife : Excuse me?
??? : I AM FOLLY!
Aoife : Oh I...see...
??? : No I AM FOLLY!
Aoife : I get it, I get it!
Folly : I TEACH YOU!
Aoife : You what? Folly : I AM FOLLY, I TEACH YOU!
Aoife : Can I take it home with me? Folly : I AM FOLLY!
-BONUS-
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Tors Maj 27, 2010 12:28 pm
Dejlig som altid.
Elsker at billederne er så klare og dejlige at se på.
De er begge mega søde.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Tors Maj 27, 2010 5:12 pm
DO'H, that is so cute! Det er bare en af de der slap-you-in-the-face adorable ting, man af og til ser. 8D Lækre poseringer, især Folly på Aoifes arm. :]
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Tors Maj 27, 2010 5:54 pm
Det Haruka_Kite sagde! ^w^ Farverne er bare så dejlige sammen og lækre sommeragtige ~
Gæst Gæst
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Tors Maj 27, 2010 8:52 pm
Gud hvor er det sødt xDD Jeg tilslutter mig Haruka_kite og Maru xD
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Fre Maj 28, 2010 6:31 am
SUPARH CUTE! o* 3* b <33
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Fre Maj 28, 2010 7:25 am
Iiiih så cute!!! Og jeg som så gerne vil have en pong pong XD Må jeg spørge om hvilket kamera du har brugt? Jeg skal snart have købt mig et nyt kamera fordi mit gamle bare ikke vil tage billeder af stakkels lille Pino
Guest Gæst
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Fre Maj 28, 2010 8:16 am
LOL! xDD Can't stop laughing xDD Hvor er den grinern, råbene og skrigende "I AM FOLLY!" Haha, ej hvor jeg elsker den her story! <3
Elsker farverne, giver et ekstra pift når nu den lille er så energisk xD
Og man kan da ikke andet en blive glad af at se på sådan et ansigt, man kan ikke lade være med at smile ^_____^
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Fre Maj 28, 2010 8:34 am
NUTTET!!!!!! ..... kan meget godt like and den siger IM A FOLLY <3
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Fre Maj 28, 2010 11:55 am
Mange tak alle sammen, ja hun er enfoldig med sit engelske. Det eneste hun rigtig kan sige er... I am folly, I teach you og så måske et par små ord som Yes, no...og den slags. Gerne så højt som oerhoved muligt for sådan en lille en...
Shefura - Jeg bruger et Nikon D40 Spejlreflekskamera, det er super godt!
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Søn Maj 30, 2010 7:15 am
Ej øv spejlrefleks igen jeg håber ellers på en eller anden fortæller mig at de bruger et kompakt kamera....fordi spejlrefleks er dyre og så store :/
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong] Ons Jun 02, 2010 6:41 am
Ohlala et D40? tør man spørge hvilke objektiv du bruger? (Zoom lens) Rigtig nuttet story, hvis dog bare man selv kunne finde på noget =P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong]
I Am Folly! [Aoife - MNF Shiwoo girl][Folly - Puki pong]