Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 7:08 am
Hej alle sammen!
Wow, hvor er det lang tid siden jeg har postet billeder herinde. Jeg er ikke gået væk fra hobbyen, nej nej. Jeg har bare ventet på, at få penge til mit eget kamera, så jeg ikke altid snupper min søsters. Og jeg har så endelig fået mit kamera, så nu skal jeg nok få taget nogle billeder af mine skønne dukker. En anden grund til, at jeg var gået lidt i stå, er at jeg virkelig gerne vil købe min drømmedukke, som skal være søster til James. Jeg synes det er begyndt at blive svært kun at tage billeder af ham, så det kunne være fedt med endnu en dukke. Så hende er jeg sådan så småt ved at spare sammen til, hvis det altså bliver til noget En helt tredje ting er, at jeg hader James’ wig. Så jeg skal også have sparet op til sådan én til ham.. puha.
Oh well, jeg håber stadig at folk kan huske mig, for jeg kan skam huske jer! Og jeg har skam også været inde og kigge i ny og næ.
Disse billeder er fra januar, hvor det lige havde sneet.. Og så synes jeg bare det ville være perfekt at tage lidt billeder af James (billederne er dog ikke taget med mit eget kamera, da jeg endnu ikke havde fået det dér)
Jeg undskylder for den kedelige titel.. Jeg kunne simpelthen ikke finde på andet
Gæst Gæst
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 7:20 am
Hey, jeg kan godt huske dig! Godt endelig at se noget til dig igen x3
Dejlige billeder, fine poseringer, godt lys, fin kompostion med andre ord: Bare post noget mere XD
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 7:23 am
Rart at vide at jeg ikke er helt glemt, bare fordi jeg har været væk
Mange tak. Jeg skal nok få taget nogle flere billeder snart! Det lover jeg :]
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 9:16 am
jeg kan også huske dig!!!! ;3 og self. kan jeg også huske din dukke <3
dejlige billeder og fine poseringer.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 10:15 am
Ihh, hvor er det rart at se billeder fra dig igen! Har savnet dine dejlige billeder. ^^ James er så skøn og det er nogle virkelig gode billeder. Dejlig skarphed og lys. Post endelig mere! xD
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 10:27 am
Jeg kan i hvert fald også huske både dig og James. =D Skønt at se ham igen. Elsker snebilleder.
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 28, 2010 11:04 am
Kan også sagtens huske dig ^^ Jeg er helt skudt i det næstsidste billede, det er ba rigtig lækkert og stemningsfuldt! Godt at se jer begge igen.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Lør Maj 29, 2010 12:45 am
Hvor er det godt at se James igen, han er så pokkers flot!
Coewless
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 31, 2010 12:39 am
Mange tak alle sammen. Hvor er det dejligt, at jeg ikke er glemt, selvom jeg har været væk så længe. Det er skønt at vide Jeg skal nok poste nogle flere billeder. Jeg har faktisk lige taget nogle, så det kan være at de bliver lagt op senere
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 31, 2010 1:11 am
hvor er han flot det er nogen dejlige billeder
Guest Gæst
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 31, 2010 1:23 am
Ved det sagt 100 gange før mig men... Han er smuk som altid~ Har savnet hans ansigt around og dejligt at se ham tilbage ^^b
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 31, 2010 3:24 am
rigtig gode billeder ham vil vi meget genre se mere af
Mariko
Antal indlæg : 29 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 31, 2010 3:43 am
Wow, rigtig flotte billeder ^_^! Jeg glæder mig til at se mere til James igen!
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 31, 2010 5:18 am