Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Søn Maj 10, 2009 8:50 pm
Nu er det efterhånden længe siden jeg har postet nogle billeder af mine dejlige James. Men jeg er ved mange inspiration til billeder, og jeg har virkelig brug for snart at købe hans søster Eve (Jeg har bare nada penge). Jeg føler ikke jeg kan bygge videre på James uden jeg har hende.
Men til Februar, til Fastelavn tog jeg nogle billeder af ham, som jeg er nogenlunde tilfreds med.
Remi
Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 11, 2009 1:54 am
AWW : D det er godt nok nogle dejlige billeder.. på en eller anden måde virker det som om han mangler noget.. kunne jo godt være han tænkte på sin søster
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 11, 2009 6:16 am
JAMES!! <3 Jeg har savnet den gut, han er bare alt for flot! Anyways, det er nogle superlækre billeder. De lidt kølige, dunkle farver fungerer godt Det er også lækkert med de forskellige vinkler ^^
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 11, 2009 1:04 pm
Det er nogle vildt flotte billeder!!! Jeg kan især godt lide lyset og den stemning det giver billederne, og så bliver det jo ikke værre af at han er rigtig flot
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Man Maj 11, 2009 4:54 pm
Fængslene billeder...er helt vild med 7 og 9, der er et eller andet håbløst smertefuldt over det..ment på den godt måde. Flotte farvehold i øvrigt
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Fre Maj 15, 2009 2:27 am
Ooh, nice! Og rart endelig at se knægten igen! :3 So purty ... so NICE! Sød idé med vingerne, og det blå lys. ^^ Synes stadig den mold er fantastisk.
Konstruktiv kritik: Jeg synes der er lidt overforbrug af skæve vinkler/billeder. Jeg synes det ville være mere interessant med mere 'lige på' billeder; det kan han og poseringerne sagtens trække.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Lør Maj 16, 2009 6:10 am
Rigtig god belysning og fine billeder. Det næstsidste billede er mit yndlings. :-)
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Søn Maj 17, 2009 10:33 pm
Mmmmh! Jaaaames!! Det er altid godt at se ham igen... og det formindsker bestemt ikke fornøjelsen at han er næsten nøgen :3~~ Han har nu nogle fantastiske øjne <3