Tak for en super hygsom dag i de japanske haver!
Billeder og tekst kommer snart (er i fuld gang med at uploade)!!! sorry guys, men pga en vis person *host*Min storesøster *host* jeg kørte til Frederacia havde GLEMT
sin kuffert i bilen... og først fandt ud af det da jeg VAR kommet hjem igen, og derfor måtte afsted til Frederacia IGEN, er alle mine billeder ikke blevet uploaded endnu... da jeg har omkring 200...
(Andre er også velkomne til at lægge deres billeder ind i denne tråd)
Så er alle billederne blevet loaded, so here we go!
Her kommer Opiya og Nightfly spankulerende med Yuzuki (right?) og Candy i armene.
Dette te ceromoni 'hus' havde en terrasse med udsigt til en Zen have, og her 'slog vi lejer'... som i nok kan se...
Her ser vi nogle af RG'erne: siddende har vi Gabriel, Prinsessen, MariyaKouskeChan, Lille_Aki, AliceFromUnderland og en stående Shefura.
længst væk fra til nærmest: Mizuki og Ulv (jeg ikke kan huske navn på, sorry!), Tomo med Mano på skødet, Shouta (right?) og AhJoo
Her har vi en headless Shefura krop stående (med Pawky's krop siddende i baggrunden), med MariyaKouskeChan, Gabriel, Prinsessen, Lille_Aki og AliceFromUnderland siddende foran sig.
Dukkerne er: Gidion og Leo, kan ikke rigtig se dukken i skelet-headdetrøje men vil gætte på at det er Gabriel's Chin (right?), og bag bjerget af vandmelon har vi Aden (right?)
og til sidst er der Misaki på AliceFromUnderland's skød.
Her kan man spotte endnu tre RG'ere...
Og de er der stadig... Og er åbenlyst travlt optaget...
Først her opdager Shiku mig og vinker, mens Mellaney er i fuld gang med at tage billeder og Hirin glor intentst med.
Hvad de tog billeder af: En stakkels Zhivago der får den kolde skulder af Haneul og Han.
Her kan man se op til restaurantens terresse.
lidt tættere på restaurantens terresse.
Oh hvad er det mon man skimter gemt i budskadset?...
mon ikke det er nogle RG'ere?...
Det var det! her er ChibiShin
Og her Lupus-Wolfy med Saiga i favnen, Wolter og ChibiShin igen...
Sørmeså om det ikke er ChibiShin endnu en gang...
Random visitor midt i det hele...
Her har en af havens 4-6 katte fudet sig til rette på Mellaney's taske.
Her har vi så Shefura med Miho og Pino på armen... og med Pawky i baggrunden
de samme personer igen...
Nå, så var Mellaney's takse vist ikke god nok mere hva' kat?
her har vi Miho...
og Miho igen...
Så er det Takkeru's tur, med Pino i skødet... og ja ved godt at Takkeru flasher lidt ben, men det var herre svært at få den F*CKING yukata til at sidde ordenligt... '>>
Så har vi Miho igen igen...
i havfrue siddestilling...
Her er Nahiko og Takkeru
dem igen...
karper
karper
og en enkelt karpe
Wahhh rimelig fail at Takkeru's wig har rykket sig op så han får en grande pande TT_TT
BANZAI!!!... Jeg mener Bonzai træ med Pino...
close-up af lille Pino i sin fine pink yukata
Så kom Mano lige forbi og ville hilse på de andre.
Før dette billede var stakkels Pino ude for et uheld... som jeg desværre var skyld i (.////.)>... SORRY PINO!!!
Ville placere Pino på den sten på den anden side af åen, men i det jeg havde sat Pino og gav slip... trillede Pino ned og faldt i vandet... derfor er han helt gennemblødt her...
Og her er Shefura, der også lige skulle have et par billeder...
Og den gennemblødte Pino... (TT.TT;) sorry!
Her har vi Gidion og Leo liggende bag Tasha, Yuu, Aden (right) og over til højre har vi Ikras liggende ved siden af Skay og Wolfy
Her har vi det elskede par Saiga og Tomo
Eftersom Pino's yukata (og wig) var blevet totalt gennemblødt, måtte den lille Pino jo have det hængt til tørre og blive tør af solen...
Heldigvis kom Candy til undsætning...
med en reserve yukata, så Pino ikke skulle rende rundt i underbukser...
Og så blev der ellers byttet wigs, øjne og tøj som til de fleste træf. Og Han fik sit portrait tegnet af Kurisu (brunt hår og sort jakke med blok i hånden)
Yoshiro havde det vist varmt, i hvert fald stod han og flashede maveskind en del tid...
er ikke sikker på navnet af denne dukke... sorry...
Miho's ene øje blev sjålet så Gabriel kunne prøve det på sin Chin
Og igen den nuttede lille ulv jeg stadig ikke kan huske navn på, men som er Lupus-Wolfy's ex-Matthias som nu tilhører MariyaKyouskeChan...
Og eftersom Chin havde lånt Miho's øje, skulle Miho da også lige prøve Chin's ene øje...
Mano, Saiga og Tomo ved siden af Kurisu - der stadig er i fuld sving med at skitsere et portrait af Han
Og modellen, Han der forsøger at sidde så stille som muligt mens hans portrait bliver tegnet.
AhJoo ser ud til at nyde det dejlige vejr, mens Haneul er 'fanget i Prinsessen's kløer' XDDD og med Kurisu og MariyaKouskeChan i baggrunden...
AliceFromUnderland med sin Misaki i favnen
Sam og BB er nu kommet tilbage til resten af ganget... Mens Tasha er i fuld gang med at oplyse Yuu om det nyeste sladder inden for dukkeverdnen...
Aden (right?) ser ud til at nyde damernes selskab... og kamera opmærksomheden XDD
Leo og Gidion lå sammen i rimelig lang tid...
Så er Tasha's wig blevet wignapped op sat på Haneul... og det klæder hende faktisk
Haneul var ikke den eneste der fik ordnet hår, Shefura måtte endnu engang sætte Miho's hår...
Jeg brugte HELT VILDT lang til på at binde min pige og drengs Obi'er, og de endte med at se nogenlunde sådan ud begge to...
sad og gjorde de lige da vi kom, og sad på en bænk ved resturantens, så der kom en masse nysgerrige mennesker og ville kikke og spurgte ind til dukkerne.
De skete også en del nede ved Zen haven. Det var skønt med så stor en interesse.
Her har Tasha så overtaget Haneul's wig og skoleuniforms skjorte... og trøje, da hendes brystkasses omfang var en hel del større end Haneul's.
Og Haneul har så stadig Tashas wig men også hendes trøje på nu...
Haneul's wig passede fint til Tasha... indtil den svuppede lidt op...
Så skulle Haneul self. også lige prøve Aden's (right) wig, og den passede hende da også fint
Yoshiro forsøgte at lægge an på Miho...
Men Miho virkede ikke så intereseret...
Ikras, BB, Sam, Wolfy, Skay, Chin med en dukke på skødet jeg ikke lige kan genkende... sorry!... og nød vist at sidde i skyggen
Her har vi tre små MSD'er i yukata - Candy og Yuzuki og en jeg ikke kan huske navn på...
Så fik Shiku ellers fanget en af havens mange katte, og lille Pino blev placeret i favnen på den tilsyneladende ligeglade misser
Miho kunne faktisk bruge sit ene ærme til hætte
Og her ser i så mig... de to små tøser i baggrunden er børnene til ejerne af haven og de var også meget intereseret i dukkerne
Pino ligner en der sidder fast her...
og stakklen blev sat til at klatre op af de enormt store trappetrin her
Zin ankom senere end os andre, og det første hun får kastet efter sig er et par trusser XDDDDDDD What an entrance!
Han gettin' cozy og Mano der har fået til opgave at beskytte Lupus-Wolfy's vandflaske
Shiku ville have en lille morfar... men opdagede desværre at der var kamera på XDDDD
og Mano den-lille-vand-flaske-vogter
Haneul and AhJoo are also gettin' cozy
Oh gawd den pige skal helt klart med i "Doll Master II" XDDDDDd
Da klokken blev otte holdte ejeren et foredrag om haven
her begyndte vi at sætte op til dukke gruppe foto
Xandorram havde også lige besluttet sig for at komme forbi et smut (hun kom godt nok et par timer før dette billede)
her kan man se Hirin's ben i baggrunden, da hun er parrat til at springe hen og redde dukkerne hvis de nu overvejede at læne sig for meget bagover og vælte...
Vi var heldige med at der var en hobby fotograf, som var rigtig intereseret i dukkerne, der gad tage nogle billeder, så vi kunne få et 'ejer med dukke gruppe billede'... det blev dog til et par stykker...
her kan man se de levende lys som blev sat op rundt omkring i haven...
Der blev også sat lamper til vejrs...
puuuuuuuuuuuuuuuha det var det XDDD