Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 3:00 am
Ja så er en dejlig, herlig vidunderlig weekend ovre. Jeg har simpelthen bare haft det så hyggeligt med alle de dejlige piger der kom. Vi har hygget, synget, spillet guitar, trommer, malet dukker, haft tøse fnidder, ja alt det et træf nu indeholder.
Jeg vil gerne siget 1000 tak til jer alle for de skønne gaver.
Håber snart på at møde jer alle sammen til en LOL weekend igen hehe.
Som altid tager jeg billeder af alle de dukker der var til stede, dog kan jeg ikke, selv om jeg gerne ville, huske alle navne. Så i må undskylde jeg kun skriver navn på de dukker jeg er 100% sikker på hvad der hedder.
Til jer andre som ikke var med, håber i vil nyde billederne, og at vi ses en anden go gang.
Først til alle deltagende dukker.
Matthew
Hunter
Hailey
Billie
don't remember
Adamski (håber det er stavet rigtigt)
Yikes
Leo
Lucian
Damian
Katashi (nok ikke stavet rigtigt)
Mr Corso
Johnny
Leonidas
Zagmoth
Taylor
Candy
Jeg malede en dukke for Ruki, og man kan da sige hun blev glad, for hun begyndte at græde da jeg var færdig, aldrig har jeg set nogen blive så glad over en dukke, det gjorde mig rigtigt glad at se.
Så sang mig og piratkaptajn noget disney singstar... fuggg jeg var råden til det hehe
Piratkaptajn og min seje hund Tino som kan sige lol
Jeanet der sidder og smiler sødt i baggrunden ^^
You and me are like nizzle
Og der blev da også taget et gruppe billed. Et meget anderledes gruppe billed, som er dedikeret til Thomas Blackman, da vi så X-Factor fredag aften hehe
Da træffet var ved at være ovre, var der nogle dukker par der skulle tage afsked med hinanden
Corso og Billie nyder hinanden en sidste gang
Det gør Max og Candy også
jahhhhh de kan altså ikke holde fingrene fra hinanden hehe
Det var så alt fra mig, håber i andre også vil poste jeres billeder, så jeg kan se dem.
endnu engang, tak for et skide hyggeligt træf.
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 4:36 am
Hvor er det nogle fede billeder du har taget Vicki, solobillederne ser rigtigt fede ud med den sorte baggrund Det lyder virkelig også som om I har hygget jer, det er dejligt! Sjovt nok drømte jeg faktisk i nat at jeg var med - jeg må se at rubbe mig og tage med til et træf snart igen x)
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 4:42 am
Tak for en super hyggelig weekend. Virkelig en skam at tiden gik så hurtig. ^^ Håber I andre også er kommet godt hjem. - Det var super at møde jer alle - I er bare skønne og dejlige skøre. Har virkelig hygget mig. Det gik lidt hurtigt da jeg tog afsted - så ked af jeg ikke fik sagt farvel til jer alle! ^^ ( Sovetryner )
Super gode billeder Heceta - det er virkeligt et lækkert kamera du har. Elsker du har fået taget billedet af dem alle. ^^ Det var dejligt at være omringet af så mange flotte dukker igen. Ligger mine billeder op i morgen. ^^ Glæder mig meget til at se jeres andres billeder.
Hils din mor og sig tusinde tak for hun ville køre med os - Det var virkelig sødt af hende. ^^
Edit : d. 12/1-09. Ligger også lige mine billeder ind her. ^^
En skam dette billede blev så mørkt. Super flot tattoo.
Tusinde tak JK - Yikes elsker den guitar. ^^
Sidst rettet af Animist Man Jan 12, 2009 9:26 pm, rettet 1 gang
Cherizard
Antal indlæg : 47 Age : 31 Geografisk sted : Vestjylland, struer Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 4:55 am
Helt vildt søde billeder x3 de er alle sammen vildt smukke. Det med blachman er vildt sjovtXD Sååå..hvad fik du i gaverxD?
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 7:28 am
Awr sikke nogle fine billeder ^^
Det var altså bare en SKØN weekend. Savner jer allerede. Er glad for at du ikke var som i min drøm Vicki <3 *HostenskidetrælsteenagerHost*
Og omg hvor er det dejligt at se mine drenge så anderledes lige pludselig. Tusind tak piger <3
Nårh ja bare fordi: LOL
EDIT - billederne der blev til noget... tog ikke så mange...:
Mr Corso og Billi(e) ^^
MILLE aaaawr
Tinomanden der sneg sig ind foran og sagde "LOL"
Katashi blev forelsket. meeen ingen gengældte følelser der:
Katashi: "You're just so...."
Mr Corso: "Dude I said BACK OFF"
Sidst rettet af jeanet kaulitz Tirs Jan 13, 2009 9:18 am, rettet 1 gang
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 7:36 am
Wow du tager nogle flotte billeder. ^-^ ser ud som om det var vildt hyggeligt
Jeg elsker Thomas Blackman billedet. Jeg grinede så meget at jeg blev nodt til at vise det til alle de andre i stuen De grinede også rigtig meget.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 8:05 am
Det ser sandeligt hyggeligt ud ^^ Du har taget nogle superlækre dukkeportrætter ! ^-^ Blitzen/lyset har bare ramt perfekt.
Guest Gæst
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 8:40 am
Tusind tak for en LOL weekend der, desværre, gik alt, alt for hurtigt! Var dejligt at se jer alle der var med, og hvor jeg dog savner alle jeres små drenge/piger.
Til Heceta, og også Xan da hun hjalp til, vil jeg endnu engang sige tak til for at have fået Matt til at smile! Det er som at få en helt ny dukke! Og han ser squ da brand godt ud med sit nye look?!?! RAWR! xD
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 9:08 am
ej hvor ser der altså bare hyggeligt ud hver gang man ser billeder fra sådan et træf tænker man bare "hvorfor var ejg der ikke!" og "ej hvor ser det altså bar mega hyggeligt ud" hvor er det bare nogen gode billeder
og så alle de dejlige dukker.. lige til at kidnappe
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 9:13 am
: D NIZZLE træf ! <3
det var super hyggeligt og sjovt med Bailey og juleøl og singstar og Guitar Hero og dukker og LOL <3 all my favourite things <333
super billeder ^^ godt at nogen fik taget billeder : P
men du har glemt single billeder med Grace og Max ;____; </3
IGEN er lille Grace blevet glemt D : oh why is she born as a girl?! whyyy?!
HIL BLACKMAN! <3 ~lol
~og nej nej nej, hvis jeg vidste at jeg havde sådan et morgen ansigt og hår, havde du ikke fået lov at tage de billeder ; O ;
Horisont
Antal indlæg : 36 Age : 35 Geografisk sted : Fredericia Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Man Jan 12, 2009 11:01 am
Aaw det ser ud tiul at have været mega hyggeligt. Var lidt ked af at jeg ikke kunne komme, men med en økonomi der har set meget trang ud lige indtil fredags hvor der pludselig dukkede penge op igen, var jeg nødt til at blive hjemme og lappe mit vindue med min lejer ( som dog aldrig kom >< )
Men elsker billederne. Finder dukke-gruppebilledet meget sjovt, mest grundet det at der er så mange hoveder iblandt dem. Håber da snar jeg kan komme med til et træf med hyggelige mennesker som jer igen.
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Tirs Jan 13, 2009 6:06 am
øv jeg sku bli forhindret, og så af èn der alligevel ikke var værd at opsøge Nå men jeg må ha det til gode en anden go gang...og du din gave søde Vicki
Dejlige smukke dukker og mennesker ligeså, det ser bare røvhyggeligt ud
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Ons Jan 14, 2009 8:19 am
Tusind tak for en skøn weekend, smukke Vicki! Og Gitte, dit fulde barn xD Og Animist, selvom jeg sov sødt skulle du bare have sparket til mig xD
Her er mine billeder
BONUS!
Guest Gæst
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Ons Jan 14, 2009 8:26 am
Uwaah~ styrrede vi lige for hårdt til Guitar Hero eller hva'?! xD
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Ons Jan 14, 2009 8:43 am
Aaaawr Xan, dejlige billeder ^^
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Ons Jan 14, 2009 9:43 pm
Dejligt I andre også har fået lagt jeres billeder ind. ^^
Xandorram ~ Det gør jeg så næste gang. Det er utroligt at du kunne få Adamski til at stå sådan!! ^^
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder. Tirs Feb 03, 2009 10:15 pm
Ihh hvor ser det hyggeligt ud ^^ En masse flotte dukker ^-^ Takashi minder mig rigtig meget om K.A.Z guitarist i VAMPS ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Fødselsdags træf, rigtigt mange billeder.