Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane]
+13
714
flame_angel
AnMaNi
Animist
Astrid
Haruka_Kite
Isabella
jeanet kaulitz
mystearica
wolter
lupus-wolfy
Amano
Nerdystreak
17 deltagere
Forfatter
Besked
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 1:42 am
Advarsel: [Grafisk sex] men på en diskret måde
---
N E G A T I V T * R U M
---
Negativt rum er et begreb inden for design/grafik, som beskriver pladsen mellem billedelementerne (i dette tilfælde dukkerne). Det er det, jeg har forsøgt at lege med i denne billedserie. Desuden er de figurer, som Aleister og Vile forestiller også kendt som "Tvær i et hjørne" og "Gammel, sur mand", så det virkede som en passende titel. Dukkerne leger tydeligvis med hinanden og er ikke spor negative.
Tak til 714 for lån af kamera (spejlrefleks = win) og til Kinu for lån af Vile.
Kommentarer er meget velkomne! :3
Sidst rettet af Mary Søn Jul 10, 2011 3:58 am, rettet 1 gang
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 2:07 am
jeg elsker de billeder, de er så stærke.. farverne er super gode, lyset er skønt.
og Aleister's hænder, giver bare en skøn effekt (billede 8 - var først der jeg opdaget det var klør, men super godt)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 2:24 am
Virkelig gode billeder, gode vinkler, elsker beskæringerne. Lyset er delig naturilgt og samme er poseringerne ^^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 2:56 am
wow virkelige flotte billeder
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 3:00 am
Ohh.. *Q*
Det er svært at sige noget ingen andre vil sige.. >.< Dine billeder giver mig inspration!! >w< De er så flotte! At jeg får helt lyst til at tage en masse billeder! TwT <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 3:38 am
rigtig gode billeder der er en dejlig stemning over dem.
jeg er enig med wolter om at dine billeder inspirerer en
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 5:09 am
Nammenam! Fede vinkler og dejlige klare billeder. Nårh ja og nuser drenge
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 6:40 am
Rigtig gode og meget intresante billeder!!!
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 6:43 am
... høhøhø, Grå Kedelig møder Gammel Gnaven, og så sker der sjove ting.
*cough* Anyway! Jeg så jo et enkelt billede den anden dag, og jeg har glædet mig super meget til at se mere! Vilen og Ali be the nom. Jeg stemmer så meget for, at I køber jeres eget spejlrefleks. 8D <3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Man Jun 07, 2010 8:42 am
Alt for lækre billeder :3 De er supersensuelle og meget betagende ~ Det virker også godt, at du har holdt farverne så "simple".
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Tirs Jun 08, 2010 7:56 pm
Super flotte billeder - er især vild med nr. 6. Fantastisk udtryk han har der. ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Ons Jun 09, 2010 12:16 am
Super flotte og gennemførte. Stemningen er så lækker og farve tonerne dejlig blide. Jeg kan rigtig godt li den måde de er sensuelle uden at være det mindste vulgære. Helt sikkert en af de bedste billede serier med "guy love" jeg har set! ^^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Tors Jun 10, 2010 2:47 am
wow, flotte billeder:) de er meget sensuele (som sagt før, hehe) kan best lide nr. 3, 8 og den sidste:) jeg synes de har en speciel udtryk og "mood" på dem:) flotte posering og vinkler:) GJ
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Tirs Jul 13, 2010 9:06 am
Mange tak for jeres kommentarer! Jeg er super glad for, at I kan lide billederne. - Og det er en enorm kompliment, at de er inspirerende. :3 Og at I opfatter dem som sensuelle og ikke vulgære - det er jeg enormt glad for; det var det, jeg håbede på.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Fre Jul 23, 2010 11:08 pm
De her billeder er simpelthen de bedste jeg længe har set herinde. Super arbejde, flotte effekter, fantastisk brug af fokus på dukker osv etc. Kan godt lide vi kommer så tæt på. Har ikke andet at sige end yay, hurra, mere! <3
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Vildt lækre billeder Søn Jul 10, 2011 9:36 am
Lækkert hår i nr. 3. Fede kompositioner i 6 og 7
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Tors Jul 14, 2011 1:35 am
Hold da op hvor blev der varmt i min stue lige nu hehe. Fantastiske billeder, dybden, følelserne, kontrasterne det passer bare sammen. Utrolig flot serie. Dem må du gerne spamme mere med O.O, gnæk gnæk
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Tors Jul 14, 2011 2:57 am
bare lige en kort besked...
Jeg ELSKER dine drenge OwO <3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane] Tors Jul 14, 2011 9:30 am
eeeeelsker det sidste billed >w< ! <3<3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane]
Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane]