Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Vile scenery (SSDF Cane) Søn Jan 18, 2009 1:44 am
Dette er min Vile Som jeg endelig har fået efter at have haft ham på ønskelisten i ca. halvandet år. Han mangler sin egen krop men deler med min Val indtil videre. Han mangler også de helt rigtige øjne så der kommer til at gå noget tid før han er helt perfekt, men indtil videre ser han sådan her ud
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Søn Jan 18, 2009 3:48 am
Jeg synes ellers hans øjne er vildt gode til ham :0 Men træls at han mangler krop, men hvad er det man siger? Godt begyndt er halvt fuldendt ^0^ Mange gange tillykke med ham, i al fald. Han er fandme flot :0 Glæder mig til at se mere til ham, især når han engang bliver lidt mere færdig.
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Søn Jan 18, 2009 4:25 am
Hvor er han flot. ^-^ Dejligt at få noget man rigtig gerne vil have^w^ Tillykke
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Søn Jan 18, 2009 7:13 am
uhmmm han er mums Er glad for at se han er kommet til et godt hjem, og han er jo bare blevet gjort så herre nice lækker. Han er utrolig flot med det sorte hår. Nu glaæder jeg mig jo bare endnu mere til Luts sender min Cane, nu hvor jeg har råd til at beholde ham.
Post endeligt flere billeder, han er smuksom
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Man Jan 19, 2009 8:15 am
Mmm, lækre portrætbilleder. Farveholdningen er super. Det grå/blå/brune passer rigtig godt sammen. Jeg kan godt lide, hvordan hans ansigt nærmest "lyser op". Han har en skøn profil, og i det hele taget synes jeg, han er flot. :-)
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Tirs Jan 20, 2009 7:11 am
Wow, lækkerbisken x3 Jeg er enig med Mary omkring farverne ^^ Jeg håber på at se flere billeder snart! Men det ville være rart at se ham fra nogle flere vinkler, f.eks. mere oppefra (hvis det ikke bare er mig, der har den ville fetish med at tage billeder af mine dukker oppefra XD;;;;;; )
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Tirs Jan 20, 2009 8:40 am
that boy is AMAZING!
han er bare SÅ flot. Og dejlig billedredigering samtidig ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Tirs Jan 20, 2009 8:49 am
tillyke med den hottie
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Vile scenery (SSDF Cane) Ons Jan 21, 2009 9:17 pm
Du er virkelige fantastisk! Uden pis! Dine billelder er super gode! bagrunden passer utrolig godt til selve dukken! hans tøj stil og faceup passer sammen, som om de var skapt til hinanden! Det er utrolige godt! :O Jeg er virkelige imponeret over dig! helt seriøst!