Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy]
4 deltagere
Forfatter
Besked
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Tors Jun 10, 2010 5:50 am
Her i søndags, da det var vildt godt vejr, tog jeg James og Alice Eden med i haven for at tage billeder af dem. Og som sædvanligt så Alice Eden bare så nuttet ud, så derfor lægger jeg nu nogle flere billeder ind af hende. Næste gang skal jeg nok prøve at tage nogle lidt mere interessante billeder.. Men jeg kan nu godt lide disse.
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Tors Jun 10, 2010 6:23 am
Uhh.. ;3 Hvor er hun nuttet..
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Tirs Jun 15, 2010 12:29 am
Tak! Det synes jeg også!
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Tirs Jun 15, 2010 12:58 am
Med puki'er behøver billederne ikke være interessante for de vil altid været nuttede! ^^ Jeg elsker det 4. billede, hun er bare bedårende!
Coewless
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Tirs Jun 15, 2010 8:02 am
AnMaNi: Du har faktisk ret. Puki'er er altid nuttede, ligemeget hvordan billederne ser ud. Og tak. Jeg synes også at det 4. billede er vildt sødt. Hun ser så lille og betuttet ud
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Ons Jun 16, 2010 4:15 am
Må også give AnMaNi ret i at pukis generelt bare er Mega nuttede xD får helt lyst til at snuppe Alice Eden ud af billederne for at kramme hende =3 Er der enlig nogle alternative metoder at skaffe Puki Puki tøj på?
Coewless
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy] Ons Jun 16, 2010 4:46 am
Ja, hun er bare så nuttet af man får lyst til at kramme hende. Jeg krammer hende dog mest bare med hænderne.. på en kærlig måde Jeps, alt det Puki tøj jeg har er Barbie kelly/shelly tøj, og det passer perfekt. Jeg har kun et "rigtigt" Puki sæt tøj, og resten er småt barbie tøj. Det er nu meget smart
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy]
Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy]