åh gud, der var flere end forventet O_O Nå men i hvertfald er det et stykke tid siden at den sidste kom, så nu blev det tid til at fortsætte da jeg og Jullietxredrose ikke har ses i et stykke tid, var vi nød til at fortsætte hver for sig.. igen >_< *trist*
Men nu til sagen.. : enjoiiii
Suichi: Uhm Gabe.. ? Gabriel: Hm?
Suichi: Maybe.. you know... maybe we shouldnt do this...
Gabriel: Damn boy *sigh* i knew this was comming... -.-
Suichi: Please Dont get mad.. but she's my sister... its wrong!
Gabriel: .. i couldnt get mad at you, but.. I dont want you to go away...
Gabriel: You cant just leave me in this kinda situation...
Suichi: I wont.. but..
Gabriel: Please
Gabriel: Just dont go!
Suichi: I wont..
Suichi: for now...
10 minutter senere... (omake)
i know.. de sidste to billeder er ikk så gode... =_= Og lige en hurtig note til Jullietxredrose... "Du har dræbt min Gabriel!!!!!! O_O, nu har han føleser og alt muligt!!" just so you know...
Og så en kort forklaring... uhm, Gabriel er let oprevet over der hersens barn, og har vel omkring ligeså mange hormonor igang som moren... (og hun er altså gravid O_O) han har bare brug for et kram...
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 2:58 am
kawaiii og sad somehow QwQ""
men yay der kom mere XD
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 3:12 am
lupus-wolfy skrev:
kawaiii og sad somehow QwQ""
men yay der kom mere XD
Yay for mere.. selvom den ikk er så spændene den her gang... men der kommer mere endnu.. >w<
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 3:40 am
D: Åååh. Jeg elsker bare de to! De er sådan et sødt par!! Der er ikke fair overfor Aikina!! Men de er bare så dejlige sammen!!! D:
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 4:37 am
De er så søde <33
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 4:48 am
Selvom de stadig er onde over for min lille Kina<3 Så elsker jeg stadig de 2 sammen, ligesom alle andre herinde^^
Og til note: UUUUUUNDSKYYYYYYYYYLD!!!! xD
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 5:19 am
Du er helt vildt god til at tage billeder! Jeg synes, du er rigtig dygtig til at få lyset til at fungere virkelig godt, og klarheden i billeder = <3 yes plz. Det er også lettere uhyggeligt, som Suichi synes at kunne skifte udtryk hele tiden, så det passer til den tekst, du har skrevet Oo'' Det eneste jeg er lidt ked af, er "omake" billederne. Havde Gabriel været mere "sammensunket" - fx haft knæene oppe under sig (omkring Suichis hofte), ville han have virket så sårbar, som hans ord giver udtryk for, at han føler sig... hvis du forstår ^^'' Det er ellers den eneste posering, jeg kan sætte finger på. Jeg ville ønske, jeg var lige så god til at posere mine dukker, som du er :b
do want more :D <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 5:39 am
Aww! ... de er altså så fine de to Q____Q!! Elsker dem næsten lige så meget som jeg elsker SasuNaru >.>;;!! Og det er altså ikk så lidt XD!<3
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 5:40 am
Saya skrev:
Du er helt vildt god til at tage billeder! Jeg synes, du er rigtig dygtig til at få lyset til at fungere virkelig godt, og klarheden i billeder = <3 yes plz. Det er også lettere uhyggeligt, som Suichi synes at kunne skifte udtryk hele tiden, så det passer til den tekst, du har skrevet Oo'' Det eneste jeg er lidt ked af, er "omake" billederne. Havde Gabriel været mere "sammensunket" - fx haft knæene oppe under sig (omkring Suichis hofte), ville han have virket så sårbar, som hans ord giver udtryk for, at han føler sig... hvis du forstår ^^'' Det er ellers den eneste posering, jeg kan sætte finger på. Jeg ville ønske, jeg var lige så god til at posere mine dukker, som du er :b
do want more <3
Årh Tak.. ^////^ Med hensyn til Gabriels pose.. han har det med at være vanskelig... Angel of dreams kroppe er en smule vandskabte, og deres led sidder ret underligt... så der er rigtig mange stillinger der er totalt umulige at lave... desværre
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Tirs Jun 15, 2010 8:14 am
uh dejlig forsættelse. Det skal nok blive rigtig grimt en dag det kommer ud. hehe
Fuey
Antal indlæg : 33 Age : 27 Geografisk sted : Stor københavn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao) Ons Jun 16, 2010 12:27 am
Jeg troede at han var ude efter mere en blot et kram.. xD - Mere, please!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao)
Surrender... (DZ wilka version 2 Angel Of Dream Hao)