Jeg tog 4 dage til bornholm her i mandags... med to drenge på ryggen... hvilket vil sige at jeg i 4 dage havde gabriel og suichi liggende alene på et hotelværelse ... OwO... (oh og Gabriel har fået ny wig, og suichi har fået pandehår.. ^^)
så altså.. sidst fik jeg jo nævnt at Gabriel havde sagt til aikina at han ikke ville være sammen med suichi... Meeeeeen... det er jo Gabriel .... og der var ogs en der på et tidspunkt spurgte mig hvån det kunne være at suichi så ikk var ked af det...
her kommer så en rigitg god forklaring... ^^
ZzZzZz
Gabriel: hmp..hmm they must have left without waking us... -.-
Gabriel: Oi sui.. wake up..
Gabriel: hello there sleepy... are you listening?
Suichi: Stop that.. im sleeping here... =_=
Suichi: where's everyone ?
Gabriel: they went to see some rock..
Suichi: so were all alone ? 0/////0
Gabriel: Hey! thats my line...
Suichi: oh right.. sorry then.. ^w^
Gabriel: but, yes, all alone... so we better find somthing to do... huh? - -
lidt senere - -
Suichi: you still think we should get up?
Gabriel: Nah we can get up tomorrow..
Suichi: what made you change your mind.. >w<...
NomNomNom... >w<
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
HAHA nice. De to passer du bedst sammen syntes jeg. Sorry Akina, men det er min mening. hehe
Men jeg er bare lidt forvirret. Er Gabriel officelt sammen Akina og så har Suichi som elsker(inde)? Eller har Gabriel helt droppet Akina og er kun sammen med Suishi?
Sorry hvis det er dumme spørgsmål. >.<
Ved ikke helt hvad jeg skal synets om Suichi´s nye wig. Jeg elsker stadig farven!!! men det med at han har fået pande hår..skal man nok lige vende sig til hehe
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Sleeping beauties.. (AOD Hao, DZ Wilka) Tors Aug 05, 2010 8:02 am
RainyXday skrev:
Rigi-chan skrev:
Suichi-kun linger mere og mere en pige kan slet ikke forstå han er en dreng @.@"
Så må vi jo ha fat i en saks og nogen nøgen-billeder eller noget.. xD
O___O" SAKS!? *ser bekymret på Rainyxday..*
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Sleeping beauties.. (AOD Hao, DZ Wilka) Fre Aug 06, 2010 4:19 am
Rigi-chan skrev:
RainyXday skrev:
Rigi-chan skrev:
Suichi-kun linger mere og mere en pige kan slet ikke forstå han er en dreng @.@"
Ej men det var jo dig der sagde han lignede en pige... >w<
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Sleeping beauties.. (AOD Hao, DZ Wilka) Ons Jul 20, 2011 1:17 am
RainyXday skrev:
Rigi-chan skrev:
RainyXday skrev:
Rigi-chan skrev:
Ej men det var jo dig der sagde han lignede en pige... >w<
Nej! D,: det var min søs der syndes han lignede en pige >.<! Jeg elsker han uanset hvad.. så faktisk klæder hans nye fritz ham ÒwÓ