Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo]
+7
Marha
Amano
mystearica
Maria
lupus-wolfy
kittey
wolter
11 deltagere
Forfatter
Besked
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 5:53 am
Da denne story ikke er så lang, og der ikke er så meget handling i, bliver det istedet en bonus story.. ^^; Eller en snyde story xD fordi den er så kort.. x'D
----- betyder at der er forskel på dagene -----
Ihvertfald vil der komme flere af sådan nogle små bonus story's.. ^^
Skay: ... Sam: Har du en familie? Altså en som dig..? Skay: nej ---------------------------------------------------------------------------------------------
Skay: ... Sam: Har du altid været vampyr? Skay: nej ---------------------------------------------------------------------------------------------
Skay: ...
Ikras: Har du nogen sinde udnyttet at du er en vampyr? Ved at true nogen!? Skay: nej
Skay: ... Sam: Har du kysset en?? OwO Skay: ... Sam: En vampyr!! >w< Skay: nej ---------------------------------------------------------------------------------------------
Skay: ............ Sam: Finder vampyr, mager for livet?? OwO Skay: nej Ikras: Har du dræbt en anden vampyr? Skay: nej Sam: Tænker du nogen sinde på at finde kærligheden?? >w< Skay: nej Ikras: Hvad er det dog for noget at spørge om? >.> Sam: BLAH!! >o< Skay: SUUUUK
kittey
Antal indlæg : 181 Age : 31 Geografisk sted : Ringsted Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 6:01 am
aww stakkels skay XD Yuma føler med ham xD
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 6:05 am
haha kæret kan bare fornemme hvordan det hele fortager sig ^^
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 6:18 am
AHAHAH XD! Stakkels Skay xD De spørge bare om alle mulige ting XD
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 6:45 am
hahaha stakkels Skay, noget siger mig han har fortrudt han fortalte dem han er vampyr
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 7:02 am
Mor Amano træder til - Sam og Ikras, kan i så lade Skay være i fred!!!!!
Hvor har jeg ondt af ham, gør jo næsten ondt på en selv... De er godt nok nogen spøger Jørgen'er, de to.. hehe
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 8:52 am
ENDELIG KUNNE JEG SE DEN! XD Lol for nogle spørgsmål Havde ikk troet at Ikras ville være så interreseret i Skay XD Haha...
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Man Jun 21, 2010 10:29 pm
Puh, alle de spørgsmål må da godt nok være anstrengende - stakkels knægt. x_x Opbygningen af dine historier bliver bedre og bedre - det er godt at se, keep it coming!
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Tirs Jun 22, 2010 8:23 am
stakkels ham og alle de spørgsmål. jeg må godt nok sige de kan komme på meget at spørger omkring.
Hvis de bliver ved på den måde kan det måske være at han ender med at true dem bare lidt. For at få dem til at lade ham være med de spørgsmål
Deadly_night142
Antal indlæg : 23 Age : 32 Geografisk sted : Vejle Registration date : 19/02/10
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Tirs Jun 22, 2010 10:12 pm
God! Stakkels dreng... Gost det ikke er mig
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Tors Jun 24, 2010 8:51 pm
Kittey - tak.. ^^ jeg er glad for at nogen føler med ham x'D
wolfy - hehe.. tak.. xD
Maria - hehe.. xD Jaa, det er ret synd for ham.. ^^
mystearica - høhø.. jeg tror at du har ret xD
Amano - høhøhø xD Tak fordi du sætter mine dukker på plads.. xD Jeg er vand til at Sam spørger om alt muligt.. men Ikras.. xD Marha - yaaay x'D Nej vel!? :O Haruka_Kite - awww.. Tak! >w< Jeg vil gøre mit beste! Jeg ville ikke ha overskud til at besvarre dem alle xD
Isabella - Man må jo håbe at Skay siger fra på et tidspunkt.. xD
Deadly_night142 - hehe.. ^^
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] Lør Jun 26, 2010 9:54 pm
Haha xDDD Ikras synes åbenbart at det er pænt sejt at have en vampyr i huset? XD Det er en GENIAL historie, Wolter! den er så livagtig og du varierer godt i hvordan det hele er stillet op ^_^ det virker ikke ensformigt.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo]
Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo]