Skay: ... Sam: hey Skay!! <3 Skay: oh.. hej sam Sam: har du tid????! OwO Skay: Til hvad...?
Sam: Til at.. ah.. jeg ved ikke rigtig.. x3 Skay: joh.. hvad..? Sam: At flytte skabet! OwO
Skay: Den dér? Sam: JA! bare helt hen til hjørnet! Det bliver pænt! x3
Skay: ehm.. okay.. Sam: YAAY!! >w< SKUB!! OG SKUB!!
Skay: ... Sam: SKUB! SKUB!
: Sam: Bare lidt mere!! kom så!! ^^
Skay: sådan..? Sam: JA! Det ser godt ud! Nå! værsgo! Dæk hullet til!! ^^
Skay: hul..? hvilket.. Sam: Det hul lige bag dig.. ^^
Skay: ...
Skay: hmm.. sådan..?
Sam: OH! mange tak skay! QwQ <3
Skay: Det var så lidt.. Sam: jeg er næsten færdig! nu kan du bare sætte dig og hvile dig lidt.. ^^
Sam: Så vil jeg lige.. hmm.. oh.. hm.. AH!!
Skay: Kan du finde ud af det..?
Sam: JADA! Jeg er næsten færdig! x3 Kom og se!!
Sam: NÅ!!! Hvad synes du så!??? OwO <3 Skay: oh.. hvad er det...? Sam: ROOMIES! Det er en serie! ^^ Du burde se den!! :O Den er rigtig god!! >w< Skay: Javel.. Sam: KOM HJÆLP MIG MED RESTEN!!
2 timer senere
Sam: OHHH!! Værelset har aldrig set smukkere ud!! TwT
Skay: ... Sam: SYNES DU IKKE?? ò.ó
Skay: hm.. joo.. det er ikke dét.. men.. Sam: Hvad!? Fortæl mig det!! >o<
Skay: Det er 2 drenge ikke..? Sam: OH..!! O////O
Sam: det skal du ikke tænke på >////> Skay: Men.. hvad med Ikras..? Sam: Han overlever! Kom skal vi ikke gå en tur?? ^//^
Sidst rettet af wolter Tors Jun 24, 2010 5:18 am, rettet 1 gang
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tors Jun 24, 2010 4:50 am
Haha xD Stakkels Ikras! Og stakkels Skay, at han bare bliver sat til at gøre det hårde arbejde xD Skay, du må altså ikke lade ham hundse sådan rundt med dig!
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tors Jun 24, 2010 4:57 am
sam må godt indret mit værlse XD
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tors Jun 24, 2010 5:30 am
Hahahaha XD Det ligner en mini version af dit værelse XD
God story Som altid ^^
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tors Jun 24, 2010 10:34 am
total fed ide med at indrette et værelse sådan der. Altid godt at dukker kan være fan af dukker.
Lidt syn skay bare gøre hvad Sam siger. Håber han lære at sige lidt i mod.
hehe jeg træk en ekstra gang på smile båndet da det billede hvor der var to fyre på blev vist. mega godt fundet på og så er det lidt gemte.
stakkels ikras.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tors Jun 24, 2010 10:21 pm
Manna - høhøhøhø!! x'D Skay er vel bare nem at hundse med.. Hvorfor stakkels Ikras! Det er da blevet smuukt! QwQ *holder med Sam*
Ikras: Jeg flytter.. >.>
Wolfy - HØHØHØ xD Det er godt at du sætter pris på Sam's måde at inrette et værelse på.. xD
Marha - SHHHHH x'D
Isabella - høhø.. Tak! x'3 Jeg håber da at Skay endag vil lærer det.. :/ det vil tiden vise.. ^^ høhø.. xD Jeg fik idén fra efterskolen, der havde jeg tit mine plakater hængene.. Og tænkte at det ville være et perfekt sted, så Ikras selv kunne lukke døren, hvis det blev for meget x'D
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Fre Jun 25, 2010 12:13 am
Uuuuh! Wolter! De 5 photostories var virkelig gode! Eyecandy x3 Du er blevet så GOD O_o det er virkelig sejt! Du bliver jo ekspert xD *holder stadig på at Ikras og Sam skal ende sammen*
Mere, Wolter! Mere!
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Fre Jun 25, 2010 9:14 am
Hehehe rigtig fin historie. Stakkels Ikras, det er slet ikke så nemt at have...roomies XD
wolter Moderator
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Fre Jun 25, 2010 8:40 pm
Kaneko - ohhH!! Gummi and! TwT <3 Jeg håber da virkelige at jeg har forbedret mig, siden min første story med Sakras.. ^^ Men nu er det også længe siden du har set mine storys?? >3<
høhøhøh!! xD du kommer dig aldrig over det.. xD
AnMaNi - tak.. ^^ HØHØHØ! x'DD your are right! xD
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Lør Jun 26, 2010 4:35 am
Wolter- Jo, det er et lille stykke tid siden xD Men jeg følger mere med nu!
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tirs Jul 13, 2010 1:22 am
Ej hvor nuttet! Jeg er vild med dine historier, super fint og gennemført og så har den roomies! *fangirls*
Jeg er super fail og sent til at få svaret på denne tråd selvom jeg så den for lang tid siden og fangirlede mindst lige så meget over den som jeg gør nu ><;;
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tirs Jul 13, 2010 1:40 am
... Hvad Kinu sagde!
Super sød historie. Og jeg er meget beæret over, at alle Roomies-tingene er blevet brugt så fint! Jeg synes helt klart, det er blevet et flot værelse. :3
Haha, Chrome og Kaoru er i skabet. XD
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Man Aug 09, 2010 11:07 pm
Hehehe elsker dine stories wolter-san >w<!! stakkels skay og ikras >xD
Wolter-san hvad er det der R.o.o.m.i.e.s for noget? O.O er det en serie du selv har fundet på eller.. er jeg bare dårlig til at søge på Google !! >_<"
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tirs Aug 10, 2010 12:10 am
Rigi-chan - R.o.o.m.i.e.s er en serie der køre her inde - nogen sjove historier om nogen dukker der bor sammen, ligsom venner - vild fedt....
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Ons Aug 11, 2010 6:57 am
Amano skrev:
Rigi-chan - R.o.o.m.i.e.s er en serie der køre her inde - nogen sjove historier om nogen dukker der bor sammen, ligsom venner - vild fedt....
HVAD! det vidste jeg slet ikke ?? o.o er det en billed historie?
wolter Moderator
Emne: Sv: 5. Nyt værelse [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo] (Roomies) Tors Aug 12, 2010 11:54 pm
Kaneko - høhø.. Det er jeg glad for! >w<
Kinu - nooo!! xDD Du failede!! xD skam dig!! xD tusind tak skal du have! >w<
Mary - xDD Tak! Jeg er også blevet rigtig glad for det >w< høhøhø!! xD Det er et perfekt sted!! xD