Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Empty
IndlægEmne: The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]   The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Icon_minitimeMan Okt 24, 2011 1:08 am

Det er godt nok lang tid siden at jeg har lagt en story ind, men for at være ærlig har jeg og er stadig ikke helt mere inde i abjd-hobbyen. Jeg har stadig mine dukker og jeg elsker dem højt, og jeg håber at jeg igen for lysten tilbage. Den er faktisk begyndt at komme lidt, men ikke meget. derfor at jeg laver denne story.

Dette her er en meget gamle story jeg lavede inden at Dakota blev overtaget af Marha der købte hende.
Jeg fik aldrig lagt den op da jeg begyndte at miste interessen for dukker kort efter og fordi jeg er doven og syntes det taget mega lang tid at lave en photostory selvom man har taget billederne.

Dette her er det sidste story med Dakota. Håber i kan lide den.



The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100074
Dakota kommer ind til de andre for at sige sit sidste farvel til dem iden at hun tager tilbage til skoven hvor hun boede før i tiden.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100075
Dakota: Når alle sammen...så er nu...

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100076
Stilhed mellem alle over at dagen de alle har frygtet er kommet.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100078
Cherrie Lee: NO no no no no no no! Pleace dont leave os.
Dakota: Im Sorry Cherrie Lee, but i have to.
Cherrie Lee: No you dont have to...but please write okay?
Dakota nikker.
Cherrie Lee: I wil miss you so much T.T
Dakota: I will miss you to. So much.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100082
Dakota: Farvel Dennie.
Dennie: Jeg kan ikke fatte du forlader os.
Dakota: det kan jeg heller ikke.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100083
Dakota: Pas godt på dig selv.
Dennie prøver at smile lidt: skal jeg nok og det samme gælder dig. Husk du er altid velkommen her.
Dakota: Tak skal jeg nok huske på.
Cherrie Lee står og stor tuder.


The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100084
Dennie går hen for at trøste: såså Cher det skal nok gå.
Cherrie Lee græder videre helt opløst.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100086
Dakota: Eric...
Eric: Dakota...
En underlig tavshed i mellem dem.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100087
Dakota: Det er ikke din..
Eric afbryder: lad vær at sig det...
En underligt tavheds i mellem dem der er kommet ud fra en masse uløst følelser i mellem dem og ideen om at det nok er det der har gjort Dakota flytter.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100089
Dakota: Jeg vil savne dig....meget
Eric: i lige måde

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100091
Et langt kram hvor ingen af dem rigtig tør give slip eller tør sige noget. Da de stadig har en masse følelser til hinanden som først rigtig er kommet op igen i dette øjeblik.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100092

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100095
Ida til sig selv: Sikke dog en omgang tøsefnidderi. Er jo til at brække sig over.

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100097

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100103
Dakota: Farve alle sammen...

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100104

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100110
Eric kan ikke fatte hun er væk. Rigtig virkelig væk og ikke kommer igen.
Cherrie Lee Græder stadig i med Dennie prøver at tøste hende og ikke selv komme til at græde.


The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100112
Eric hvisker til sig selv: Det kan ikke være rigtigt...det kan det ikke...det må det ikke...

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] P2100116
Det hele syntes uvirkeligt og ikke sandt. Det er som om at tiden er gået i stå i alt den sorg.
En god ven har forladt dem for aldrig at komme tilbage.



Håber i kunne lide den. Vil gerne modtage kritik og andet hvad i nu har lyst til.


Vi savner alle sammen Dakota her hjemme. Hun var en god dukke, god ven og en god veninde. Hun er og vil blive savnet.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Empty
IndlægEmne: Sv: The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]   The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Icon_minitimeMan Okt 24, 2011 4:38 am

ud over at lyste skifter hele tiden kunne jeg lid story´en

det er så trist når de rejser ;__;.....
håber de alle har det godt
og det var rart at se en story fra dig
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Empty
IndlægEmne: Sv: The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]   The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Icon_minitimeMan Okt 24, 2011 5:18 am

Wolfy: Ja jeg glemte at skrive at lyset drillede. Det var mørkt uden for og lyset på værelset var ikke det bedste og jeg havde ikke noget jeg kunne sætte op for at få mere lys. ud over det er mit kamara også noget lort når det er mørket og lyste. Så derfor skrifter lyset hele tiden. pisser mig selv en del af.
Men ellers mange tak Very Happy
OG ja det er lang tid siden, men måske jeg vil tage nogle nye her i vintertiden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Empty
IndlægEmne: Sv: The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]   The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]
» Why not me?! [Amber-pure sprit, Soom]
» Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit]
» To The Beach [Souldoll Gisele and D.O.I. No. Luke]
» Ensom og alene [Angell-Studio Abel]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: