Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Alle mine små børn~ Tors Jun 24, 2010 4:21 am
Jeg skulle tage billeder til deres profiler så jeg tænkte da jeg også lige ville dele dem med jer her! her er alle mine små børn så ^o^ nogle af dem er endnu ikek helt færdige!!
Håber virkelig i kan lide dem ^o^
NEO (Neroshi) CP Shiwoo
ASUKA JOEY DollKot Kiss
RYO (Ryotashin) DollShe Hound
TASHI CP EL
YUUCHI CP Yder
HIRO CP Na-Nu-Ri
AZUMI DD02
EMMA MNF DES
William Dollmore Asha Kid Boy
AIK PUKI PONG
INCOMPLETE MNF ELF SHIWOO
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Alle mine små børn~ Tors Jun 24, 2010 5:06 am
de er dejlige jeg er vild med din dukke familie
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Alle mine små børn~ Tors Jun 24, 2010 5:08 am
Aww Emma er helt vild nuttet! Havde du ikke også en MnF sleeping vampire shiwoo? elsker selv VShiwoos såe hvor bliver han af? xD og så savner jeg lidt Neos gamle skriggrønne wig^^! Rigtig dejlige portræt billeder
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Alle mine små børn~ Tors Jun 24, 2010 5:46 am
Rigtig dejlige billeder, minder mig om jeg også skal ha taget nogle profil billeder. ^^
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Alle mine små børn~ Tors Jun 24, 2010 6:02 am
Kirie> Ja jeg venter også på og få noget mere grønt fur hjem så jeg kan sy ham en ny wig :3 & jo jeg har stadig min MNF ELF vampire shiwoo, men det hovede er mere et tilbehør til min ELF shiwoo :3 men jo jeg har det endnu Muharharhar....
Mysterica & AnMaNi Tusind taaak :3
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Alle mine små børn~ Tors Jun 24, 2010 9:36 am
Sååååå mislundlig over du har så mange fine dukker. Og her er jeg ved at dø over jeg ikke kan købe en shushu endnu ): BLEH. Men eee, de er så fine. Er glad for at se du stadig har nogle virkelig gamle dukker stadig!