Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Fre Mar 25, 2011 2:39 am
Jeg kan bedst lide dem MED blitz, og dukkerne er da godt nok fine <3
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Fre Mar 25, 2011 4:19 am
uden blitz... ser mere naturligt ud ^^
med blitz ser det ud som om der har været babyolie på dem ^^' samt Takkeru ser vildt godt ud på den uden blitz -> meget flot naturligt lys på hans brystkasse O//O
Sidst rettet af Zhean Fre Mar 25, 2011 5:40 am, rettet 1 gang
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Fre Mar 25, 2011 5:33 am
Uden blitz. cx
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Fre Mar 25, 2011 5:39 am
Uden blizt ^^
Mimi er btw for skøn!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Lør Mar 26, 2011 9:03 pm
Er jeg den eneste der bedst kan lide billederne med blitz? (:
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Lør Mar 26, 2011 10:46 pm
Jeg kan bedst lide med blitz faktisk. Synes de giver et fedt lys. Mere photoshoot-ish
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Søn Mar 27, 2011 5:32 am
Jeg kan også bedst lide dem uden blitz. Skyggerne er blødere og farverne er ikke så overeksponerede.
Ulempen ved at tage billeder uden blitz, er at man ofte får den der irriterende gule farve som glødepærer og nogle sparepærer giver. Det kan man heldigvis undgå ved enten at tage billeder i dagslys (men det har man ikke altid mulighed for) eller rette på farvebalancen i Photoshop eller ligende. Selvom det måske kræver lidt mere at tage billeder uden blitz, så synes jeg at det er at foretrække, frem for billeder taget med blitz. Blitzen kan ofte give nogle skarpe skygger og æde nogle af farvenuancerne. Men når det kommer til stykket, så er det jo en smagsag
Og Mimi er for nuttet, med det store hår og den store bamse.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]
Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]