Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Odense træf 11-02-11 (2 billeder - 4 dukker) Tirs Feb 15, 2011 6:26 am
Ja det blev jo ikke til det strørste træf ej heller den største samling billeder, men fik da taget disse to som jeg gerne vil dele med jer. Og for en sjælden gangs skyld var den største procentdel piger.
Her de 4 fremmødte dukker! fra venstre: Nahiko (min), ChunHei (Hirin), Sayuri (Mellaney) og bagerst Ayumu (MorbidNeeds) [håber jeg husker rigtig - ellers skriv ;)]
Og så kunne vi jo self ikke lade være, nu HC sad og kedede sig sådan X'DDDd
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Odense træf 11-02-11 (2 billeder - 4 dukker) Tirs Feb 15, 2011 6:52 am
lidt bizart at der sidder et hoved på en pind xD
men det første billed er godt taget!
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Odense træf 11-02-11 (2 billeder - 4 dukker) Tirs Feb 15, 2011 10:17 am
Kirie skrev:
lidt bizart at der sidder et hoved på en pind xD
haha agree - mener det er så man kan putte penge i den... hvis jeg husker rigtigt. XDDDDD
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
haha agree - mener det er så man kan putte penge i den... hvis jeg husker rigtigt. XDDDDD
Okay... det gør det så ikke meget bedre med at du putter penge ned i et afhugget hoved som er spiddet på en pind >___> tror dem som har designet det har drukket lidt for meget? Det ville være langt mere normalt hvis de lavede en spilledåse med billeder af havfruen i stedet for xD
Ponpyon
Okay... det gør det så ikke meget bedre med at du putter penge ned i et afhugget hoved som er spiddet på en pind >___> tror dem som har designet det har drukket lidt for meget? Det ville være langt mere normalt hvis de lavede en spilledåse med billeder af havfruen i stedet for xD
ja og det gør det ikke meget bedere at hvis man ser den fra den anden side, så er der et kæmpe hul - jeg ved ikke om det er blevet lavet fordi de har "tømt" (XDDD) hovedet for pengene, eller om der var en anden beholder inden i - så grundigt kikkede jeg ikke efter.
Rigi-chan: Ja det er en statue af H.C. Andersen.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
grrr.. Det var irritere at jeg skulle ligge med migræne! T___T Ville ellers gerne ha været med! :C
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Odense træf 11-02-11 (2 billeder - 4 dukker) Fre Mar 18, 2011 9:27 am
Haha nice med et træf med 4 dukker - fra forskellige ejere.
Mener vi hørte noget om historien bag det der hovede/sparebøsse i billedkunst Ponpyon! Det var vidst noget om, at kunstneren ville samle sammen til en større statue og en hel opsæting til den....men tror aldrig der kommer mere ud af det. Hehe
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Odense træf 11-02-11 (2 billeder - 4 dukker) Man Apr 18, 2011 2:19 am
Næh hvor hyggeligt. Fantastisk som de poserer på H.C. Andersen! Han har jo lige håndstillingen til at holde en dukke.