nu hvor det endelig er blevet varmt, er det da så lykkedes mig at blive forkølet, og få halsbetændelse, så når nu jeg alligevel skulle ligge i sengen kunne tiden jo bruges på noget fornuftigt... som fx. suichi... ^w^
Eish hvor er han fin... ^w^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
jeg er stadig forelsket i hans hår xD elsker den måde det bare... skinner igennem på, uden at være en neonfarve :3 nogle flotte billeder (du har sikkert en spejlrefleks... :p) han er simpelthen sådan en smuk dreng ^-^ kan godt lide at du slutter af med et billede der er så forskelligt fra de andre nicely!....
he looks so sad though... have to find a boyfriend for him!! Det kan du jo bruge tiden på mens du er syg? ^o^ :p hmmm.. eller nej, bliv rask i stedet! og nyd vejret! God bedring.
første og sidste billede er nok mine favoritter. (kunne have været sjovt hvis du havde lavet et startskud med den øverste del af hans hoved og så slutskudet den nederste del og overkroppen - som det er nu - hvis jeg ellers er til at forstå)
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
jeg er stadig forelsket i hans hår xD elsker den måde det bare... skinner igennem på, uden at være en neonfarve :3 nogle flotte billeder (du har sikkert en spejlrefleks... :p) han er simpelthen sådan en smuk dreng ^-^ kan godt lide at du slutter af med et billede der er så forskelligt fra de andre nicely!....
he looks so sad though... have to find a boyfriend for him!! Det kan du jo bruge tiden på mens du er syg? ^o^ :p hmmm.. eller nej, bliv rask i stedet! og nyd vejret! God bedring.
første og sidste billede er nok mine favoritter. (kunne have været sjovt hvis du havde lavet et startskud med den øverste del af hans hoved og så slutskudet den nederste del og overkroppen - som det er nu - hvis jeg ellers er til at forstå)
Har og har... jeg stjæler min fars spejlrefleks.. xD ja vi leder allerede på fuld drøn efter en ny kæreste, men da jeg skal på efterskole, har mine forældre bestemt sig for at der er bare slet ikke penge til dukker, før jeg kommer hjem... om et helt år =_=
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Har og har... jeg stjæler min fars spejlrefleks.. xD ja vi leder allerede på fuld drøn efter en ny kæreste, men da jeg skal på efterskole, har mine forældre bestemt sig for at der er bare slet ikke penge til dukker, før jeg kommer hjem... om et helt år =_=
Så godt som xD - har ikke engang et jeg kan stjæle =__= Uuuh.. men efterskole er også dyrt... men fedt! så må han have en penne-kæreste xD Så kan de fx skrive sammen over Doa, der er de der match-making-ting. :p Og så må off topic snakken vist hellere slutte :p
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Kan virkelig godt lide wiggen. (: Dog ville jeg gerne have set nogle flere 'forskellige' billeder. Men kender godt til når man er syg og vil tage billeder. Så har man ikke så mange idéer. XD
Men de er stadig gode! Syntes også face-uppen er god. Glæder mig til at se mere fra dig.
Miwako
Antal indlæg : 58 Age : 34 Geografisk sted : Køge Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Close-up (Dollzone Wilka v.2) Søn Jul 18, 2010 8:37 am
Antal indlæg : 181 Age : 31 Geografisk sted : Ringsted Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Close-up (Dollzone Wilka v.2) Man Jul 19, 2010 1:06 am
jeg elsker seriøst shuichi <3 han er så smuk med den blå wig ^w^
og god bedring~
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Close-up (Dollzone Wilka v.2) Man Jul 19, 2010 1:25 am
hvor er hans wig smuk! *total missundelig!* ^^
rigtige gode billeder, selvom det er nogle du har taget, fordi du var syg. Jeg er vild med det sidste billede, da det sådan skiller sig ud i forhold til de andre billeder!