Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: HORN (dz wilka) Søn Aug 14, 2011 11:32 pm
Tjaa ville bare lige vise at jeg endelig har fået taget mig sammen til at finde nogen magneter, så nu har suichi fået horn. Ved dog ik om de skal være permanente, ka ik helt bestemme mig.. ^^' ...
nå nu ska jeg på arbejde (yay opvaskning -.-) .. men håber i kan li dem ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: HORN (dz wilka) Tors Aug 18, 2011 7:48 am
Det er nogle fine horn, og jeg synes de fungere godt med din dreng, men din dreng er jo også fin uden horn Jeg kan godt lide farven på hornene, har du selv malet dem?
Så længe de er med magneter, så kan de vel være en slags deltidshorn? Så kan de være der lidt on and off, og så passer han altid til det hele
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Aw, jeg synes, at de er fine til ham. Farven på dem er god til hans faceup.
Prinsessen>> "Deltidshorn" lol. XD
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: HORN (dz wilka) Fre Aug 19, 2011 7:34 am
Prinsessen skrev:
Det er nogle fine horn, og jeg synes de fungere godt med din dreng, men din dreng er jo også fin uden horn Jeg kan godt lide farven på hornene, har du selv malet dem?
Så længe de er med magneter, så kan de vel være en slags deltidshorn? Så kan de være der lidt on and off, og så passer han altid til det hele
Øhm nej så god er jeg desværre ik ^^' Tror vist nok de er fra Think Pink.. men er ik sikker ... ^^
TLDJ
Antal indlæg : 24 Age : 25 Geografisk sted : Sydsjælland Registration date : 13/08/11
Awh, han ser kær ud med horn ~ Jeg elsker farven på hornene, som jeg synes passer rigtigt godt med hans hårfarve ^w^ Keep them on - selvom han oss er smuk uden :3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Åh gud, han er SÅ fin og lækker <3 Jeg ved ikke hvad der er med ham men jeg ksla virkelig ikke stå for dine billeder af ham Behold dem på I say, de passer godt til ham, hornene.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08