Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: udendørs (sleeping Chiwoo) Fre Apr 10, 2009 1:04 am
vil lige vise min lille Liam lidt mere frem her inde på forumet^^ kort om ham: Liam er blind, (født sådan) Han har et ar ned over sin venstre mundvig. (har jeg ikke fået tilføjet til faceupen endnu..) Som hans far påførte ham en aften han var pløre stiv. Liam bode hos sin voldelige far gennem hele sin barndom. Han flyttede hjemmefra da han fylde 17 og har nu ingen kontakt til familien. Liam er en stille, indadvendt og lidt mistroisk dreng. han knytter ikke serlig mange stærke bånd, og holder af at være alene. ud over det elsker han musik og naturen. Lige i øjeblikket, er han ved at lære så mange fårskellige blomsterarter, som muligt at kende ved duften.
han ville gerne en tur ud i det gode vejer ^ ^
og så gik vi i skoven..
LIAM: Zzz
ME: don't sleep D:< *poke poke* LIAM: Huh?? ø___o
taaarrk for kig ^ ^
Sidst rettet af Helene Fre Apr 10, 2009 1:35 am, rettet 1 gang
Den dreng er dejlig~ De billeder er virkeligt flotte! Elsker enketheden i dem og så han så dejlig naturlig og de omgivelser passer bare så godt til ham. Det sødt det billede hvor han falder i søvn, må da også være trættende at skulle snuse til alle de blomster ? ^^
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Aww, han er rigtig sød. De lyse øjenvipper er en god ide - matcher hans paryk godt, og på en eller anden måde bidrager det til at få ham til at se blind ud (for det giver jo perfekt mening ...) Meget flotte billeder.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
nooooooorh! Jeg er helt vild med Liam! Allerede da jeg så ham føreste gang! Han har en eller anden speciel aura, sådan stille, og rolig! *wolter ser drømmene ud..*
ÅH IB, han er bare SÅ dejlig! QwQ Jeg er glad for at han har fået et godt hjem (hos Yaoi freak Helene alis. IB )
Billederne er virkelige smukke! Baggrunden, og selve blomsterne, og omgivelserne!
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Aww =w= ~<3 mit lille hjerte smeltede lige *suk* jeg har et elller andet for udkker med lukkede øjne *suk!* : ] And I looooove the last picture Myahaha x3 luff luff! <3<3<3
dejlige billeder :3 og dejlig dreng ;3 kan rigtig godt lide at der kun er fokuseret på forgrunden med Lium mens bagrunden er sløret, rigtig god effekt :3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
rigtig skøn serie. Flotte brunlige nuancer igennem hele serien, som jeg syntes passer utroligt godt til ham. Og så syntes jeg han gør sig rigtigt godt i udendørs omgivelser.
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Haha, jeg er vild med de to sidste billeder - det virker fuldstændigt som om han vågner pludseligt op på det sidste og er vildt groggy Og så er han altså bare virkelig smuk, synes jeg. Han ligner virkelig en blind dreng.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Det er virkeligt nogle smukke billeder! <3 Jeg elsker bare hans udtryk. Det er dejligt at se på. Derudover er billedet, hvor han sætter blomsten i håret også bare fantastisk <3
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo) Man Apr 13, 2009 4:25 am
Jeg synes stadig at han er den flotteste Chiwoo jeg længe har set og elsker ahns face-up! Han er optimal til udendørs miljøet at tage billeder i Smukt arbejde!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Som altid er dybden i dine fotos super god, vinklerne vellykkede og poseringerne gode. Han er meget fredfyldt og fin, som han ligger der i naturen. :-)
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Gud, hvor er han smuk. Jeg er vild med hele udtrykket i billederne, skønne poseringer, og bare det at du kan gøre dem så udtryksfulde med en dukke med lukkede øjne... Og så er jeg vild med hans trøje
Iiih ja han er yndig Q__Q og overnuttethedd<333 xD Og kan vist ikke sige noget der allerede er blevet sagt, siden jeg er enig i at det er flot at fokusen er på ham og ikke baggrunden og det hele passer så fint sammen. Der kan vist ikke siges mere ^^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08