Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: manda's feedbacktråd :3 Ons Jan 14, 2009 1:31 am
Feedback som køber eller sælger smides her. n__n Angiv gerne hvad det drejer sig om, om det er commsion eller normalt salg. :3
Positive: 12
Negative: 0
Jeg havde i øvrigt et par gode feedbacks på det gamle forum også.
Sidst rettet af manda Fre Feb 12, 2010 5:49 am, rettet i alt 8 gange
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Ons Jan 21, 2009 10:05 am
Super god Køber, virkelig trustworthy og tålmodig ^^ Hun betalte over to gange fik halvdelen med det samme og resten da jeg var klar til at sende dukken!
Kan klart anbefales
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Ons Apr 15, 2009 3:45 am
Ihh ja da! God sælger helt klart Meget god sælger og rar at handle med :3 positiv og venlig :3 og godt håndværk :3 Helt klart andbefaldes! :3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Mit 19 handlesuper god sælger!! ++ Jeg bestilte en wig af hende ved roskilde messen! Og inden længe skrev vi sammen over PM! Der blev holdt kontaken hele vejen igennem! <3 Wiggen blev hurtig lavet, og sendt! <3 Den ankom idag, og sider rigtig smukt!! QwQ Og tusind tak for den lille gave!!! <333
Det var en fornøjelse at handle med dig - Wolter
Sidst rettet af wolter Lør Sep 12, 2009 8:30 pm, rettet i alt 2 gange
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Tirs Maj 19, 2009 2:37 am
god feedback fra mig hun fik hurtigt bakset en wig ammen og sendt den afsted^^ og den passer min dreng rigtig fint^^
tak for handlen
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Tirs Maj 19, 2009 7:36 am
Super god feedback til Manda! ^0^ Vi aftalte at mødes, så hun kunne lave en face-up på min Lishe og der var ingen problemer overhovedet ^0^ Hun kom så jeg kunne nå både tog og bus videre ud i verden og face-uppen er rigtig flot! Hun er god til at holde kontakten - både over PM og sms, også selvom jeg nogengange er lidt langsom med sms'erne, så brokkede hun sig ikke én eneste gang :'D Jeg har intet at brokke mig over!
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Ons Maj 27, 2009 6:14 am
Jeg købte en hjemmelavet MSD jakke af hende. Håndvrket er godt, detaljerne rigtig fine, og hun er sød at kommunikere med, selvom transaktionen tog meget længere end forventet. -_-; Sød og supercool, absolut anbefalet!
Gæst Gæst
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Tors Jun 04, 2009 1:10 am
Jeg købte et par cybergoggles af Manda og alt gik rigtig fint :3 Hun er god og hurtig til at svare på pms og hun var rigtig hurtigt til at få dem lavet ^^ Super god feedback fra mig :3
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Bestile en wig og et par goggles, begge hjemmelavet og de er bare mega flotte. Super let at komme i kontakt med for for øvrigt herlig at snakke med. ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
25. Købt. ca. 17-07-09 Sorte tynde MNF bukser (100 kr.) Manda
Jeg bestilte nogle bukser af Manda engang i Maj.. Vente tiden var lang.. Men hun var rigtig god til at svare tilbage! Og hun er sød at skrive med! Da jeg fik mine bukser, var de fuld med fluller, og man kunne se røven på dukken når han satte sig ned! Jeg brokkede mig, og straks 2 dage efter kom der nogle nye bukser! De passer perfekt og de var flot pakket ind!
Så fra negative til positive.. ^^
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Ons Okt 28, 2009 5:25 am
Jeg har købt en paryk fra Manda ^^ Den passer nogenlunde på ham selvom at den sidder lidt løst. Men jeg er helt klart tilfreds og det er pengene værd ^^
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Tirs Feb 09, 2010 7:09 am
Super god kritik til manda som køber. Købte et par MSDstøvler og var hurtig til at overføre penge og god til at holde kontakt. A+ herfra
Gæst Gæst
Emne: Sv: manda's feedbacktråd :3 Lør Mar 06, 2010 6:45 am
Godt feedback til Manda fra mig igen n_n hun købte en msd krop af mig, hurtig betaling og god kommunikation hele vejen vil ikke tøve med at handle med hende igen n_n
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Vi mødtes og manda købte en paryk af mig.. og samtidig fortalte hun mig hvor man kunne købe god is, og det afprøvede jeg senere samme dag. Og hendes is instrukser kan anbefales.. Ud over det er hun selvfølgelig også god at lave handler med ;D