boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam*
+8
Chazzi
kittey
Hirin
AnMaNi
Manna
jeanet kaulitz
Maru
lille_Aki
12 deltagere
Forfatter
Besked
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 6:56 am
har endelig taget mig sammen til at upload billeder >_< men fik endelig min længe ventede EID RS Chase <3 ved ikke hvad jeg vil kalde ham endnu så indtil videre så er han Chase
og var så heldig at Prinsessen var med til at åbne så det er hende som har taget billederne så hende brilleaben som ser lidt for over glad ud er mig haha og de små piger er de tvillinger jeg passer <3 de vil også være med
den mega store kasse!
mig som er i gang med at åbne!
yay mig og pigerne <3
Zelena med den åbne kasse hvor man kan se den finde boks <3 hvor man også kan se hvor stor den endelig er for hun er kun 1 år
mig med boksen!!
yay så åbner vi!
halloo! så kommer hovedet frem <3
så kan man se lidt mere af resten af kroppen
op og sidde og sige "hej med jer"
her kan man se den dejlige lækker krop!!! også knap så lækker ved siden ^^' hehe mig altså
Chase med pigerne <3
den flotte face up >_<
har desværre ikke den rigtig paryk endnu og tøj ^^' men her nogle billeder hvor han prøver nogle parykker så undskyld den ensformet posering
men han er bare for lækker!! al ventetiden værd! samt pengene! hehe tak for kigget <3
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 6:59 am
Omnomnom hvor er han bare lækker <3 Jeg glæder mig til at se mere til ham ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 8:15 am
MUUUUMS! Hvor er han hawt!!! Kan især godt lide ham med den første wig!! MMMH!
*Prøver at trække Brandon væk fra skærmen*
Og uuh hvor er de små piger dog kære <3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 8:22 am
Han er lækker, rigtig meget. Tillykke med ham ^^ Jeg syntes også den første wig passer ham bedst, men det er sjovt at se hvor meget hans udtryk skifter bare fordi man skifter parykken ö De to piger du passer er også vildt søde, jeg kan godt lide tvillinger <3
Guest Gæst
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 8:22 am
Wow! o.o Stort tillykke med ham! Han er godt nok flot, glæder mig til at se mere til ham herinde! ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 8:23 am
Omnomnomnom *enig* Han er bare for lækker!
glemte helt at sige tillykke!!!
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 8:37 am
*Q* han er mega hot! elsker det billede med wig nr. 2!!!
mange gange tillykke med ham ^-^
kittey
Antal indlæg : 181 Age : 31 Geografisk sted : Ringsted Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 12:29 pm
hvor er han lægger *q* tusind gange tillykke med ham ! x3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Jul 27, 2010 11:04 pm
Aw, hvor er han smuk. Jeg elsker den sidste wig, den er dejlig kort. xD Glæder mig til at se ham med den rigtige wig! Tillykke med ham.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Ons Jul 28, 2010 6:47 am
mange tak alle samme !! <3 glæder mig allerede til at sætte flere billeder af min smukke chase <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Fre Jul 30, 2010 1:58 am
Du godeste, hvor er han dejlig! (Jeg har en forkærlighed for Chase.XD) Tillykke med ham! Nam nam!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Man Aug 02, 2010 8:51 pm
Han er virkelig lækker Han har en dejlig farve og så er kroppen nice Håber at se mere til ham senere
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Tirs Aug 03, 2010 2:12 am
Han er bare for flot. Jeg kan bedst lide den første paryk - hestehale klær ham vanvittigt godt... og årerne på hans arm... dét billede er bare så flot af ham. Jeg kan godt forstå du er glad for ham.
Shauni
Antal indlæg : 23 Age : 44 Geografisk sted : Bramming, DK Registration date : 06/06/10
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam* Lør Aug 14, 2010 10:39 am
Stort tillykke med ham! Han er bare så smuk! Kan godt lide wig №3. Håber, du vil tage flere billeder af ham!!!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam*
boksåbning af min store dreng!!(EID Chase)*nudity + photo spam*