Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Apodoll Melia Boksåbning! Ons Sep 09, 2015 2:06 am
Straight oon. Har siddet og ventet siden lørdags på denne lille dame da hun ankom til distributionscentret XD sorry for mobilbilleder men har formået at smide mit SD kort væk >__>;
Kassen i hånden på vej hjem fra posthuset, forestil jer, hun er 40 cm høj! Lille kasse! XD
Aileen (Withdoll Aiden) og Fae (Heartstrung Ruse) sidder på pakken, igen for visuel eksempel på den størrelse XD
Udpakket kasse Intet fancy, men det er nu også meget fint, så længe hun er sikker deri XD
Lilla pose og bånd! og et KNÆ! Gettin' closer! (der lå også noget bobblepude værk på her som jeg fjernede før billedet)
Pudemumie udenfor, sneakpeak til bobblewrap'd hænder XD
Højhælede fødder og certificate <3
There she is
Bubblewrap be gone!
Closeuip af den ene hånd
TOES!
Jeg glæder mig til at male hende, finde øjne og lave en paryk XD Hun kommer til dels til at være Pearl fra Steven Universe, men foruden det ved jeg ikke super meget om hende endnu men det kommer! Thanks for lookin'!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Apodoll Melia Boksåbning! Ons Sep 09, 2015 2:57 am
Ihh, så kom hun jo Og hvor er hun skøn! Kan godt se, hvorfor du tænkte Pearl ville være perfekt til sculpten! Håber på at se hende til Oktober træffet! Og glæder mig virkelig til at se hende færdig og det hele :3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08