Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Tors Aug 05, 2010 11:26 am
Lige en lille hilsen herovre fra staterne, og så for at flashe Máli's fine nye kjole. ^^ Kjolen var ikke 100% færdig her, men det blev den igår, så nye billeder kommer snart. Sorry for store/slørede billeder og kommentarer + konstruktiv kritik er altid velkomment.
Enjoy~
OMAKE
Fordi det så kært ud. ignorer venligst mine ben. XD
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Tors Aug 05, 2010 11:32 am
Awwwww hvor de hun søøød!! for meget cuteness samlet på et sted! >__< og flot kjole du har fået syet til hende, den klær' hende rigtig godt <3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Tors Aug 05, 2010 11:34 am
OH Mimi!! :O Jeg har set dine ben!! Måske du skulle mérkere denne tråd; + 18!?? xD JOKE <3 undskyld, jeg er overtræt, og i et latterligt humør, fordi jeg glæder mig til weekend
ohhhh!! Så fik jeg endelige set billederne af kjolen! og kjolen er meget pænere end jeg havde forventet!! OwO <3 Din pige er bare sååå cute! <3 I really love her <3 *skubbe Jun væk, for at se mere til Máli*
Kritik - Din pige ser helt tom ud, i forhold til den MEGET farvet kjole :c GØR NOGET VED DET! :c igen undskyld for humøret
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Tors Aug 05, 2010 7:08 pm
Hvor er hun sød Rigtig kær lille pige og kjolen klæder hende godt Jeg synes at parykken ser ud til at sidde lidt underligt. Eller er det bare sådan den er lavet? Som om parykken sidder for langt tilbage. Men jeg ved ikke om det bare er sådan den er lavet
(faktisk lagde jeg slet ikke mærke til at det var ben på den sidste billed, og havde du ikke sagt noget, ville jeg aldrig have tænkt over det)
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Fre Aug 06, 2010 2:28 am
Ihhhhh hvor er hun fin! Kjolen klær hende rigtig godt, men jeg ville nok ha valgt ikke at zigzagge den nederste kant og ha valgt noget blå tråd der gik mere i et med kjolen. ^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Fre Aug 06, 2010 5:55 pm
Sovemis - Tusind tak hon! <33
Wolter - Tak for kommentaren, og jeg skal nok kigge til den blushing, fik bare ikke mit MSC med til USA, men har nu fundet et alternativ. (:
Prinsessen - Tusind tak for kommentaren! Parykken er lidt dum, fordi at den er lidt for lille til hende, så det er svært at få den til at sidde som man gerne vil have det. >< Fik det dog fikset tidligere, for ja, den var ret langt bagud.
AnMaNi - Tusind tusind tak, for kommentaren. ^^ Tjah, zig-zaggen var lidt nødvendig for at kjolen ikke skulle trevle op igen. xD Jeg er enig i at hvid tråd ikke lige var det bedste, men min farmor havde ikke mere blåt. D:
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Fre Aug 06, 2010 6:31 pm
hvor er den bare cute.... både kjole og dukkerne. ^^ Elsker det hvide underskørt~<3
nice done!
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Fre Aug 06, 2010 7:22 pm
Kawaiiii!!!! Squiiii!! * hun er så totalt kær og søde!! Kan virkelig godt lide den 1 og den 5 billeder, de ser virkelig godt ud:) og de farver passe hende perfekt^^
Anori
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Lør Aug 14, 2010 12:21 am
Ponpyon - Tusind tak! skoertet er dog koebt, men vi har faaet lavet et selv. :3
Flame_angel - aww, er glad for at du kan lide dem x3<3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati] Lør Aug 14, 2010 5:23 am
nurh! O.O Er de ikke fra fairyland? ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Blue flowers on a dress [Máli - Soom MD Hati]